ellanios21
Μέλος ΔΟ
Posts: 1,059
Likes: 1,129
Ιδιότητα: Κάτοχος
Μοντέλο: J11A
Κινητήρας: Βενζίνη 1,2
Μετάδοση: Manual
Επίπεδο Εξοπλισμού: Acenta Premium
Χρώμα: GREY
Κίνηση: 4Χ2
Κάτοχος από: 1/2016
|
Post by ellanios21 on Dec 28, 2016 18:21:47 GMT 2
|
|
qqlover
QQ Master
Posts: 347
Likes: 131
Κινητήρας: Πετρέλαιο 1,6
Επίπεδο Εξοπλισμού: Acenta Connect
Χρώμα: 326 White
Κίνηση: 4Χ4
|
Post by qqlover on May 2, 2018 14:06:01 GMT 2
|
|
fidelio
QQ Expert
Posts: 98
Likes: 73
Ιδιότητα: Πρώην Κάτοχος
Μοντέλο: J11A
Κινητήρας: Πετρέλαιο 1,6
Μετάδοση: Manual
Επίπεδο Εξοπλισμού: Acenta Premium
Χρώμα: White Pearl
Κίνηση: 4Χ2
Κάτοχος από: 5/2014 - 6/2018
|
Post by fidelio on May 2, 2018 19:54:59 GMT 2
Στην Ευρώπη γιατί δεν βγάζει όμως;
|
|
Stefanos
Global Moderator
Ιδρυτής
Posts: 4,876
Likes: 3,071
Ιδιότητα: Πρώην Κάτοχος
Μοντέλο: J11A
Κινητήρας: Πετρέλαιο 1,5 dci
Μετάδοση: Manual
Εκπομπές ρύπων: Euro 5
Επίπεδο Εξοπλισμού: Acenta Premium
Χρώμα: Z11 Black
Κίνηση: 4Χ2
Κάτοχος από: 11/2014 - 1/2017
|
Post by Stefanos on May 3, 2018 10:18:03 GMT 2
Στην Ευρώπη γιατί δεν βγάζει όμως; Πολυ περιέργο όντως! Εδώ βέβαια κρατάνε ακόμα καλά τα diesel
|
|
ellanios21
Μέλος ΔΟ
Posts: 1,059
Likes: 1,129
Ιδιότητα: Κάτοχος
Μοντέλο: J11A
Κινητήρας: Βενζίνη 1,2
Μετάδοση: Manual
Επίπεδο Εξοπλισμού: Acenta Premium
Χρώμα: GREY
Κίνηση: 4Χ2
Κάτοχος από: 1/2016
|
Post by ellanios21 on May 3, 2018 13:20:08 GMT 2
Ίσως είναι πιο εύκολο στις ΗΠΑ γι΄άρχή, γιατί εκεί δεν έχουν θέμα με τους υψηλούς κυβισμούς. Με δίλιτρο ατμοσφαιρικό που να το φέρει στην Ευρώπη. Σε κάνα δυο χρόνια πιστεύω όλες οι εταιρίες θα προσφέρουν υβριδικά, που θα είναι και πιο εξελιγμένα και πιο προσιτά οικονομικά. Ενδεχομένως κι εγώ να σκεφτώ την επένδυση σ'ένα υβριδικό. Καλοί-χρυσοί οι turbo downsized αλλά μέσα σε πόλη καίνε...
|
|