|
Post by Site Admin on Jan 19, 2017 11:29:51 GMT 2
Εγκαινιάζοντας τη δυνατότητα προσθήκης polls στο forum, ας ξεκινήσουμε με την βασικότερη ερώτηση. Σχολιασμός ή αιτιολόγηση της ψήφου δεν είναι απαραίτητη, αλλά μπορείτε ελεύθερα να γράψετε ότι θέλετε, απαντώντας στο παρόν thread.
|
|
ellanios21
Μέλος ΔΟ
Posts: 1,059
Likes: 1,129
Ιδιότητα: Κάτοχος
Μοντέλο: J11A
Κινητήρας: Βενζίνη 1,2
Μετάδοση: Manual
Επίπεδο Εξοπλισμού: Acenta Premium
Χρώμα: GREY
Κίνηση: 4Χ2
Κάτοχος από: 1/2016
|
Post by ellanios21 on Jan 19, 2017 14:22:11 GMT 2
Όπως έχω πει πολλές φορές αν απομονώσεις τα καθαρά "αυτοκινητιστικά" χαρακτηριστικά (σχεδίαση, χώροι, οδηγική συμπεριφορά κτλ) ένα πολύ καλό αυτοκίνητο που όμως ταλαιπωρείται και ταλαιπωρεί, εξαιτίας της χαμηλής ποιότητας κατασκευής. Σε γενικές γραμμές έχει πολλά θετικά να προσφέρει και σίγουρα δεν μετανοιώνεις για την αγορά του, αλλά ένα "μούδιασμα" το έχεις μέσα σου. Οπότε ξετρελαμένος δεν μπορεί να είσαι, απλά προσπαθείς να επικεντρωθείς στα πλεονεκτήματα και βέβαια είσαι περισσότερο "υποψιασμένος" για την επόμενη φορά.
|
|
Stefanos
Global Moderator
Ιδρυτής
Posts: 4,876
Likes: 3,071
Ιδιότητα: Πρώην Κάτοχος
Μοντέλο: J11A
Κινητήρας: Πετρέλαιο 1,5 dci
Μετάδοση: Manual
Εκπομπές ρύπων: Euro 5
Επίπεδο Εξοπλισμού: Acenta Premium
Χρώμα: Z11 Black
Κίνηση: 4Χ2
Κάτοχος από: 11/2014 - 1/2017
|
Post by Stefanos on Jan 19, 2017 15:14:35 GMT 2
Όπως έχω πει πολλές φορές αν απομονώσεις τα καθαρά "αυτοκινητιστικά" χαρακτηριστικά (σχεδίαση, χώροι, οδηγική συμπεριφορά κτλ) ένα πολύ καλό αυτοκίνητο που όμως ταλαιπωρείται και ταλαιπωρεί, εξαιτίας της χαμηλής ποιότητας κατασκευής. Σε γενικές γραμμές έχει πολλά θετικά να προσφέρει και σίγουρα δεν μετανοιώνεις για την αγορά του, αλλά ένα "μούδιασμα" το έχεις μέσα σου. Οπότε ξετρελαμένος δεν μπορεί να είσαι, απλά προσπαθείς να επικεντρωθείς στα πλεονεκτήματα και βέβαια είσαι περισσότερο "υποψιασμένος" για την επόμενη φορά. Ξανά συμφωνούμε, με μία μικρή επιφύλαξη για τους χώρους γιατί θα μπορούσαν να είναι καλύτεροι για τον όγκο του οχήματος (ειδικά το πορτμπαγκάζ, όπως και το kadjar αποδεικνύει). Εμένα βέβαια προσωπικά ως downgrade που ήταν λόγω οικονομικών συνθηκών, πάντα downgrade θα είναι στο μυαλό μου με ότι αυτό συνεπάγεται! Καλά για τη μάρκα ούτε απέξω πλέον!
|
|
tdmpower
QQ Master
Posts: 219
Likes: 122
Κινητήρας: Πετρέλαιο 1,5
Επίπεδο Εξοπλισμού: Energy
Χρώμα: 326 White
Κίνηση: 4Χ2
|
Post by tdmpower on Jan 22, 2017 18:26:15 GMT 2
Συνολικά για μένα μια καλή αγορά .Στην τιμή του προσφέρει αρκετά πράγματα και βέβαια υστερεί σε κάποια ,δέν μπορούμε να τα βρούμε όλα σε ένα .Σίγουρα στην συναρμολόγηση δεν είναι και το καλύτερο αλλά και σε άλλα καινούργια αυτοκίνητα που ανέβηκα ή οδήγησα έχουν και αυτά θέματα συναρμολόγησης π.χ c4 , sx4 ,vitara ,captur ακόμα και το A class της Mercedes έχει και μου έκανε τρομερή εντύπωση .
|
|
ellanios21
Μέλος ΔΟ
Posts: 1,059
Likes: 1,129
Ιδιότητα: Κάτοχος
Μοντέλο: J11A
Κινητήρας: Βενζίνη 1,2
Μετάδοση: Manual
Επίπεδο Εξοπλισμού: Acenta Premium
Χρώμα: GREY
Κίνηση: 4Χ2
Κάτοχος από: 1/2016
|
Post by ellanios21 on Jan 22, 2017 22:07:06 GMT 2
Εννοείται ότι από citroen, suzuki και renault δεν περιμένεις και τίποτα ιδιαίτερο από πλευράς συναρμογής. Άλλωστε φαίνεται ότι οι ασθένειες της τελευταίας πέρασαν δυστυχώς και στη nissan. Έχεις επίσης δίκιο για τη σειρά Α της mercedes, έχει βγάλει κι αυτή τριγμούς. Είπαμε τα επίπεδα ποιότητας κατασκευής έχουν πέσει γενικότερα στ'αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής αλλά στο qashqai "παραέπεσαν"....
|
|
ellanios21
Μέλος ΔΟ
Posts: 1,059
Likes: 1,129
Ιδιότητα: Κάτοχος
Μοντέλο: J11A
Κινητήρας: Βενζίνη 1,2
Μετάδοση: Manual
Επίπεδο Εξοπλισμού: Acenta Premium
Χρώμα: GREY
Κίνηση: 4Χ2
Κάτοχος από: 1/2016
|
Post by ellanios21 on Apr 25, 2017 14:01:28 GMT 2
Επειδή βλέπω αρκετά νέα μέλη, καταθέστε αν θέλετε και τη δική σας ψήφο για την ικανοποίησή σας απ'το qashqai και το δίκτυο στις σχετικές ενότητες...
|
|
ted4x4
QQ Enthousiast
Posts: 12
Likes: 10
Ιδιότητα: Κάτοχος
Κινητήρας: Πετρέλαιο 1,6
Μετάδοση: Manual
Επίπεδο Εξοπλισμού: Techna
Χρώμα: άσπρο πέρλα
Κίνηση: 4Χ4
Κάτοχος από: 30/05/2017
|
Post by ted4x4 on Jun 5, 2017 17:10:25 GMT 2
Το πήρα μεταχειρισμένο και στρωμένο, τις πρώτες μέρες πρέπει να ''στώσω'' εγώ πάνω του, καινούριές γωνίες, άλλο οπτικό πεδίο, χειριστήρια που θέλουν διάβασμα και εξοικίωση... Θα ψηφίσω αργότερρα, σαν πρώτη άποψη μοιράζοντε τα θετικά με τα αρνητικά, δευτερεύοντα όλα.
|
|
thrileon7
QQ Expert
Posts: 55
Likes: 56
Ιδιότητα: Κάτοχος
Μοντέλο: J11A
Κινητήρας: Πετρέλαιο 1,5
Μετάδοση: Manual
Επίπεδο Εξοπλισμού: N-Connecta Look
Χρώμα: Pearl-White-Metallic
Κίνηση: 4Χ2
Κάτοχος από: 07/07/2017
|
Post by thrileon7 on Nov 3, 2017 22:15:45 GMT 2
Μεχρι στιγμης πολυ ικανοποιημενος απο το QQ. Aγορα 7/7/17 και 5000χλμ δεν εχω ακουσει ακομα τριγμους και περιεργους θορυβους και εχω και ευαισθητο αυτι,μακαρι να μην εμφανιστουν στην πορεια!
|
|
qashqas
QQ Enthousiast
Posts: 14
Likes: 12
Ιδιότητα: Κάτοχος
Μοντέλο: J11A
Κινητήρας: Πετρέλαιο 1,5
Μετάδοση: Manual
Επίπεδο Εξοπλισμού: Energy
Χρώμα: Λευκό
Κίνηση: 4Χ2
Κάτοχος από: 09/2015
|
Post by qashqas on Nov 4, 2017 23:39:29 GMT 2
Είμαι κάτοχος του qashqai τα τελευταία 2 χρόνια και έχω διανύσει 30.000. Είμαι γενικά πολύ ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο. Το αγόρασα 21.400€(1,5-dCi, έκδοση Energy), εποχή που στην ίδια τιμή δεν υπήρχε άλλη επιλογή σε αξιόλογο crossover και με αυτά τα χρήματα αγόραζες τις πρωτο-δεύτερες εκδόσεις των μικρομεσαίων hatchback. Πρόκειται για ένα πανέμορφο αυτοκίνητο με καλή οδική συμπεριφορά, εξαιρετικό κινητήρα που προσφέρει καλές ρεπρίζ στις ωφέλιμες στροφές και αξεπέραστη οικονομία, καθώς και ικανοποιητικότατους για τα 4,37εκ. του αμαξώματος χώρους. Οδηγώντας τα χιλιόμετρα που προανέφερα, νιώθεις ασφάλεια και εξαιρετική άνεση (μόνο οι επιβάτες των πίσω καθισμάτων θα νιώσουν κάποια μικρά ταρακουνήματα στις εγκάρσιες ανωμαλίες και στις απότομες αλλαγές κατεύθυνσης), ενώ η κατανάλωση βρίσκεται στα 5,1λίτρα/100χμ. Ως τώρα έχω χρεωθεί 250€ για τα πρώτα δύο service. Εγώ είμαι από τους τυχερούς, καθώς οι τριγμοί που αναφέρονται συχνά από τους άλλους κατόχους δεν παρουσιάστηκαν σε εμένα (παρά το σπαστικά ευαίσθητο αυτί μου!).Η συναρμογή, όμως, του αμαξώματος και οι επιλογές υλικών σε κάποια σημεία με υποψιάζει ότι σύντομα θα αρχίσει να κουδουνίζει. Οι μεντεσέδες των πορτών, οι αποστάσεις ανάμεσα στις μεταλλικές επιφάνειες του αμαξώματος,η έλλειψη στιβαρότητας σε κάποια εσωτερικά πλαστικά, η λεπτότατη στρώση του χρώματος, οι οδηγοί των πίσω ζωνών, η στήριξη του τάπετου του πορτ-μπαγκάζ, τα ατάκτως τοποθετημένα καλώδια της μηχανής και άλλες λεπτομέρειες αποκαλύπτουν μια ανησυχητική φτήνια. Ακόμη και σήμερα όμως, ποιο crossover σε τιμή ως 25.000 προσφέρει συνολικά καλύτερα χαρακτηριστικά; Τα τελευταία δύο χρόνια έχω δοκιμάσει από τη θέση είτε του οδηγού είτε του συνοδηγού αρκετά αμάξια της ίδιας κατηγορίας.(suzuki s-cross και vitara = χαοτική διαφορά σε ποιότητα, οδική συμπεριφορά και άνεση / vw tiguan = ασύγκριτα πιο στιβαρό και εργονομικό, αλλά άσχημο, όμοια άνετο, πολύ ακριβότερο και με μεγάλη κατανάλωση / hyundai tucson και kia sportage = πιο ποιοτικό εσωτερικό αλλά αδύναμα, με μεγάλη κατανάλωση και λίγο πιο ακριβά / Opel mokka = ποιοτικότερο αλλά μικρότερη κατηγορία, μικροί χώροι, μέτρια οδική συμπεριφορά και ακριβότερο. Μακάρι, λοιπόν, η Nissan να διόρθωσε μερικές άστοχες επιλογές της με το f/l (δεν το πολυπιστεύω βέβαια!) για να γύρει η ζυγαριά ανεπιστρεπτί προς τα θετικά του qashqai.
|
|
Dimitris
QQ Owner
Posts: 44
Likes: 37
Ιδιότητα: Κάτοχος
Μοντέλο: J11A
Κινητήρας: Πετρέλαιο 1,5
Μετάδοση: Manual
Επίπεδο Εξοπλισμού: Acenta Connect
Χρώμα: Λευκό
Κίνηση: 4Χ2
Κάτοχος από: Νοέμβριος 2016
|
Post by Dimitris on Nov 17, 2017 0:32:16 GMT 2
Είμαι πιλότος και πραγματικά έχω υπερευαισθητες όλες τις αισθήσεις. Δυστυχώς για εμένα.. Αν εξαιρέσεις τους θορύβους το αυτοκίνητο είναι τίμιο. Όταν λέω για θορύβους εννοώ αρχικά τον αεροδυναμικο που ακούγεται - πάνω από τα 90 χλμ και κλιμακώνεται μέχρι τα 130 όπου σταθεροποιείται - λόγω κακής αεροδυναμικής αμαξώματος και καθρεπτων, καθώς και τα τριξηματα προφανώς λόγω κακής συναρμολόγησης. Αυτά είναι ικανά να σε ξενερωσουν βέβαια και να σου στερήσουν την ευχαρίστηση. Κατά τα άλλα όλα καλά. Τιμιοτατο αυτοκίνητο. Χώροι, 10.000χλμ έχω με κατανάλωση 4.8, άνεση,ομορφιά κλπ κλπ.
|
|
GiannisQQ
QQ Legend
Posts: 1,272
Likes: 960
Κινητήρας: Πετρέλαιο 1,5
Επίπεδο Εξοπλισμού: Acenta Premium
Χρώμα: black z11
Κίνηση: 4Χ2
|
Post by GiannisQQ on Nov 17, 2017 13:35:49 GMT 2
Είμαι πιλότος και πραγματικά έχω υπερευαισθητες όλες τις αισθήσεις. Δυστυχώς για εμένα.. Αν εξαιρέσεις τους θορύβους το αυτοκίνητο είναι τίμιο. Όταν λέω για θορύβους εννοώ αρχικά τον αεροδυναμικο που ακούγεται - πάνω από τα 90 χλμ και κλιμακώνεται μέχρι τα 130 όπου σταθεροποιείται - λόγω κακής αεροδυναμικής αμαξώματος και καθρεπτων, καθώς και τα τριξηματα προφανώς λόγω κακής συναρμολόγησης. Αυτά είναι ικανά να σε ξενερωσουν βέβαια και να σου στερήσουν την ευχαρίστηση. Κατά τα άλλα όλα καλά. Τιμιοτατο αυτοκίνητο. Χώροι, 10.000χλμ έχω με κατανάλωση 4.8, άνεση,ομορφιά κλπ κλπ. Ότι πιο To the point έχω ακουσει εδώ καιρό....
|
|
katkat
QQ Expert
Posts: 67
Likes: 34
Ιδιότητα: Κάτοχος
Μοντέλο: J11A
Κινητήρας: Πετρέλαιο 1,5
Μετάδοση: Manual
Επίπεδο Εξοπλισμού: Acenta
Χρώμα: Total Black
Κίνηση: 4Χ2
Κάτοχος από: June 2017
|
Post by katkat on Nov 17, 2017 13:42:45 GMT 2
Είμαι πιλότος και πραγματικά έχω υπερευαισθητες όλες τις αισθήσεις. Δυστυχώς για εμένα.. Αν εξαιρέσεις τους θορύβους το αυτοκίνητο είναι τίμιο. Όταν λέω για θορύβους εννοώ αρχικά τον αεροδυναμικο που ακούγεται - πάνω από τα 90 χλμ και κλιμακώνεται μέχρι τα 130 όπου σταθεροποιείται - λόγω κακής αεροδυναμικής αμαξώματος και καθρεπτων, καθώς και τα τριξηματα προφανώς λόγω κακής συναρμολόγησης. Αυτά είναι ικανά να σε ξενερωσουν βέβαια και να σου στερήσουν την ευχαρίστηση. Κατά τα άλλα όλα καλά. Τιμιοτατο αυτοκίνητο. Χώροι, 10.000χλμ έχω με κατανάλωση 4.8, άνεση,ομορφιά κλπ κλπ. Ότι πιο To the point έχω ακουσει εδώ καιρό.... Συμφωνώ και επαυξάνω, αυτή ακριβώς είναι η αλήθεια, ούτε γκρίνιες, ούτε υπερβολές, ούτε τίποτα, απλά η πραγματικότητα!!
|
|
Stefanos
Global Moderator
Ιδρυτής
Posts: 4,876
Likes: 3,071
Ιδιότητα: Πρώην Κάτοχος
Μοντέλο: J11A
Κινητήρας: Πετρέλαιο 1,5 dci
Μετάδοση: Manual
Εκπομπές ρύπων: Euro 5
Επίπεδο Εξοπλισμού: Acenta Premium
Χρώμα: Z11 Black
Κίνηση: 4Χ2
Κάτοχος από: 11/2014 - 1/2017
|
Post by Stefanos on Nov 17, 2017 15:32:43 GMT 2
Όλο αυτό όπως το περιγράφεις talkaen είναι που σε ξενερώνει. Και η αίσθηση έλλειψης απτης ποιοτητας που συμπληρώνει το παζλ (ιδιαίτερα αντιληπτό αν προερχεσαι από μεγάλο ή σχετικά ακριβό αμάξι). Ωστόσο η γκρίνια όσο και να ξενίζει κάποιους για άλλους είναι φυσιολογική. Εξαρτάται πόση αξία δίνει κάποιος στα λεφτά του που σπατάλησε για την αγορά και τι ανοχές έχει.
|
|
qashqas
QQ Enthousiast
Posts: 14
Likes: 12
Ιδιότητα: Κάτοχος
Μοντέλο: J11A
Κινητήρας: Πετρέλαιο 1,5
Μετάδοση: Manual
Επίπεδο Εξοπλισμού: Energy
Χρώμα: Λευκό
Κίνηση: 4Χ2
Κάτοχος από: 09/2015
|
Post by qashqas on Nov 17, 2017 17:31:00 GMT 2
Ρε παιδιά, μήπως οι τριγμοί στα αυτοκίνητα είναι "υποχρεωτικά αξεσουάρ" στις μέρες μας;😁 Έβλεπα κάπου έξω έναν αγώνα χτες βράδυ και στο τραπέζι μου δύο από την παρέα παραπονιούνταν για τους τριγμούς στα καινούργια τους αμάξια, ο ένας είχε hilux και ο άλλος fiesta. Σκέφτομαι ακόμη γνωστό μου που αντικατέστησε το παλιό του vitara με το καινούργιο επειδή ήταν πολύ ευχαριστημένος από το παλιό κ τώρα μου λέει ότι μετά από ένα χρόνο,όταν βγαίνει σε χωματόδρομο το καινούργιο τρίζει διπλάσια από το παλιό! Ίσως να είναι μεμονωμένες περιπτώσεις.Ίσως να είναι "σημεία των καιρών"!😵
|
|
psiras1024
Διακεκριμένο Μέλος
Posts: 1,228
Likes: 995
Ιδιότητα: Κάτοχος
Μοντέλο: J11A
Κινητήρας: Πετρέλαιο 1,6
Μετάδοση: Manual
Επίπεδο Εξοπλισμού: Acenta
Χρώμα: Grey KAD
Κίνηση: 4Χ4
Κάτοχος από: 12.2015
|
Post by psiras1024 on Nov 17, 2017 18:32:59 GMT 2
Απο τη στιγμή που ακουμπάει πλαστικό με πλαστικό, αν στα σημεια επαφής δεν υπάρχει κάποιο τσοχάκι η υφασμα, (όπως έχουν κάποιες ποιοτικές κατασκευές) αργα η γρήγορα, καποια στιγμή θα τρίξει.
|
|