marios
QQ Enthousiast
Posts: 9
Likes: 1
|
Post by marios on Sept 9, 2016 14:52:57 GMT 2
Καλησπέρα σας και πολλούς χαιρετισμούς στο φόρουμ
Σκέφτομαι πολύ σύντομα να προχωρήσω στην αγορά του Qashqai και να γίνω κι εγώ μέλος αυτής της παρέας. Έχω καταλήξει στον 1.2 DiG-T και λόγω περιορισμένου budget βρίσκομαι ανάμεσα στην έκδοση energy με CVT κιβώτιο και στην acenta με μηχανικό κιβώτιο. Δεν έχω προήγουμενη εμπειρία από αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων αφού φανταστείτε μέχρι τώρα οδηγώ ένα opel astra 1.4, μοντέλο του 1996. Οποιαδήποτε άποψη και γνώμη θα ήταν χρήσιμη.
Σας ευχαριστώ πολύ.
|
|
maximos
QQ Legend
Posts: 725
Likes: 884
Ιδιότητα: Κάτοχος
Μοντέλο: J11A
Κινητήρας: Πετρέλαιο 1,6
Μετάδοση: Manual
Επίπεδο Εξοπλισμού: Acenta Premium
Χρώμα: White 326
Κίνηση: 4Χ4
Κάτοχος από: 01-2016
|
Post by maximos on Sept 9, 2016 16:14:01 GMT 2
αν δεν κάνω λάθος έχουν αναφερθεί προβλήματα κατανάλωσης λαδιού από τον κινητήρα ενώ και για το κιβώτιο έχουν υπάρξει παράπονα. www.qashqaiforums.co.uk/viewtopic.php?f=32&t=2780www.qashqaiforums.co.uk/viewtopic.php?f=32&t=1342το αυτόματο κιβώτιο είναι απόλυτα αγχολυτικό σαν αίσθηση ενώ στην πόλη είναι θαύμα. αν δεν έχεις ιδιαίτερες οδηγικές ανησυχίες το cvt είναι μια χαρά. μετά δεν νομίζω ότι θα θέλεις να οδηγήσεις ξανά χειροκίνητο αμάξι. κατά τα άλλα το qashqai είναι ευρύχωρο, αθόρυβο (αν εξαιρέσεις τριγμούς που μπορεί να παρουσιαστούν), με καλά υλικά αλλά μέτρια συναρμογή. το αποτέλεσμα είναι ένα αμάξι λαχείο. σε άλλους τρίζει και σε άλλους όχι. Είμαι σίγουρος ότι πολλοί κάτοχοι είναι ευχαριστημένοι με την αγορά τους, αλλά ξέρω και άλλους που δεν είναι. Εγώ έχω το 1.6dci και αν εξαιρέσεις κάποιο θέμα που είχα και καλύφθηκε στην εγγύηση είμαι γενικά ευχαριστημένος.
|
|
Stefanos
Global Moderator
Ιδρυτής
Posts: 4,876
Likes: 3,071
Ιδιότητα: Πρώην Κάτοχος
Μοντέλο: J11A
Κινητήρας: Πετρέλαιο 1,5 dci
Μετάδοση: Manual
Εκπομπές ρύπων: Euro 5
Επίπεδο Εξοπλισμού: Acenta Premium
Χρώμα: Z11 Black
Κίνηση: 4Χ2
Κάτοχος από: 11/2014 - 1/2017
|
Post by Stefanos on Sept 9, 2016 16:26:15 GMT 2
Μάριε καλωσόρισες! Οπως γράφει και ο Μαξιμος παραπάνω και βλέποντας τι οδηγεις σήμερα, είναι σίγουρο ότι το νέο qq θα σου φανεί τέλειο. Τα θέματα με το cvt φαίνεται ότι έχουν ξεπεραστεί και λογικά κάπως θα έχουν ρυθμίσει και τα θέματα με το λάδι και τον 1,2 κινητήρα καθώς έχουν κυκλοφορήσει updates. Για το θέμα του εξοπλισμού ελπίζω να έχεις δει τις διαφορές και να μπορείς με βάση τα γούστα σου να κρίνεις τι θα σου έλειπε αν αγοραζες την energy και δεν θα μπορούσες να βάλεις μετά. Για εμένα λ.χ. η έλλειψη αναδιπλουμενων καθρεπτων ή κλιματισμού που δεν μπαίνουν εκ των υστέρων θα λειτουργούσε αποτρεπτικα. Για κάποιο μεταχείρισμενο έχεις δει; μέχρι πόσα θα έδινες;
|
|
ellanios21
Μέλος ΔΟ
Posts: 1,059
Likes: 1,129
Ιδιότητα: Κάτοχος
Μοντέλο: J11A
Κινητήρας: Βενζίνη 1,2
Μετάδοση: Manual
Επίπεδο Εξοπλισμού: Acenta Premium
Χρώμα: GREY
Κίνηση: 4Χ2
Κάτοχος από: 1/2016
|
Post by ellanios21 on Sept 9, 2016 16:38:00 GMT 2
Μάριε καλησπέρα κι από μένα. Καταρχήν θεωρώ ότι η acenta είναι η πιο 'value for money' έκδοση για το qashqai, αφού παίρνεις πάρα πολύ και χρήσιμο εξοπλισμό σε σχέση με τη "γυμνή" energy χωρίς να ξεφεύγει ιδιαίτερα η τιμή. Από την άλλη αν προτιμήσεις το cvt συμφωνώ με τους προλαλήσαντες. Απλά να συμπληρώσω αν δεν το γνωρίζεις, ότι με το cvt υπάρχει λιγότερη ροπή σε σχέση με το μηχανικό και θα πρότεινα και μία επέκταση εγγύησης για παν ενδεχόμενο...
|
|
GiannisQQ
QQ Legend
Posts: 1,272
Likes: 960
Κινητήρας: Πετρέλαιο 1,5
Επίπεδο Εξοπλισμού: Acenta Premium
Χρώμα: black z11
Κίνηση: 4Χ2
|
Post by GiannisQQ on Sept 9, 2016 16:47:55 GMT 2
Γειά σου Μάριε. Τα πράγματα είναι όπως ακριβώς τα είπαν οι συμφορουμιτες παραπάνω. Συμφωνώ μπορώ να πω 100% με τον Μάξιμο. Εγώ βέβαια είμαι από τους πάτα πολύ ευχάριστημένος μιας και μέχρι τώρα δεν είχα κανένα θέμα με τριγμούς ή γενικότερα με οτιδήποτε άλλο. Στο θέμα της επιλογής, εγώ θα διάλεγα την έκδοση accenta. Ότι αποφασίσεις με το καλο
|
|
marios
QQ Enthousiast
Posts: 9
Likes: 1
|
Post by marios on Sept 13, 2016 9:19:43 GMT 2
Αρχικά σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις! Ήταν όλες πολύ χρήσιμες. Η αλήθεια είναι πως λόγω των περισσότερων "καλουδιών" της acenta και του οτι δε θα κινούμαι και τόσο πολύ εντός πόλης τείνω προς το μηχανικό κιβώτιο στην έκδοση acenta con.
Ο 1.2 κινητήρας πιστεύεται ότι είναι λίγος για το qq;; Ρωτάω γιατί ένας φιλός μου που είχε το tiguan 1.4 είχε κάποια παράπονα.
Σας ευχαριστώ πολύ
|
|
Stefanos
Global Moderator
Ιδρυτής
Posts: 4,876
Likes: 3,071
Ιδιότητα: Πρώην Κάτοχος
Μοντέλο: J11A
Κινητήρας: Πετρέλαιο 1,5 dci
Μετάδοση: Manual
Εκπομπές ρύπων: Euro 5
Επίπεδο Εξοπλισμού: Acenta Premium
Χρώμα: Z11 Black
Κίνηση: 4Χ2
Κάτοχος από: 11/2014 - 1/2017
|
Post by Stefanos on Sept 13, 2016 10:26:04 GMT 2
Καλύτερα την απλή acenta θα σου πρότεινα. Το σύστημα connect δεν αξίζει το παραπάνω χιλιάρικο.
|
|
nkt999
QQ Owner
Posts: 44
Likes: 62
Κινητήρας: Βενζίνη 1,2
Επίπεδο Εξοπλισμού: Acenta
Χρώμα: γκρι
Κίνηση: 4Χ2
|
Post by nkt999 on Sept 13, 2016 10:26:46 GMT 2
Καλημέρα σε όλους Αγόρασα το Acenta 1.2 πριν από ένα μήνα και γενικά είμαι ευχαριστημένος. Οι πρώτες μου εντυπώσεις ως οδηγός με εμπειρία αλλά όχι πολλές γνώσεις στα αυτοκίνητα έχουν ως εξής: Ο κίνητήρας του είναι επαρκής αρκεί να έχει κανείς μέσα την κατάλληλη ταχύτητα. Ανεβαίνοντας π.χ. την μεγαλη ανηφόρα της Κατεχάκη με 90 και 5η η επιτάχυνση δεν ήταν ικανοποιητική όπως ήταν αναμενόμενο. Στην Ε.Ο κινείται με 140 έχοντας ελάχιστο θόρυβο και σχετικά χαμηλή κατανάλωση. Νομίζω το QQ δεν το παίρνει κανείς για τις επιδόσεις του. Το παίρνει κανείς γιατί: είναι πολύ όμορφο σχεδιαστικά, στον ανοικτό δρόμο χαίρεσαι να το οδηγάς το εσωτερικό μοιάζει πολυτελές και είναι άνετο (Μπήκα πρώτα στο vitara που ήταν η και πρώτη μου υποψήφια επιλογή λόγω της τιμής του και εκτίμησα σε 2 δλ τη χαώδη ανωτερότητα του qq). Ειδικά το κάθισμα του οδηγού είναι πάρα πολύ άνετο. Σε κανένα από τα άλλα αυτoκίνητα που μπήκα δεν ένιωσα τόσο καλά. Άλλες παρατηρήσεις: Ευτυχώς ακόμα δεν έχω τριγμούς. Διαβάζω τα παράπονα και αναρωτιέμαι αν απαιτούμε οι αγοραστές του QQ να μην έμφανίζονται τριγμοί σε βάθος χρόνου τι πρέπει να απαιτούν οι αγοραστές αυτοκινήτων που έδωσαν 50 - 100 χιλ. για να πάρουν αυτοκίνητο αντίστοιχης κατηγορίας. Τελικά τι διαφοροποιεί τη nissan από τη volvo και τη mercedes. Μόνο οι κινητήρες ή και η έμφαση στη λεπτομέρεια λόγω της χαμηλής παραγωγής (σκέψεις ενός όχι ειδικού). Η κατά γενική ομολογία αξιόπιστη ΤΟΥΟΤΑ δεν τρίζει? Αυτό που με έχει κάπως προβληματίσει είναι το start/stop. Έχω διαβάσει τις οδηγίες αλλά δεν μπορώ να καταλάβω πότε ξεκινάει να λειτουργεί διότι υπό ίδιες συνθήκες άλλοτε μου λειτουργεί και άλλοτε όχι. Επιπροσθέτως 4-5 φορές την ώρα που πήγα να ξεκινήσω αμέσως μετά το σταμάτημα μου έμπαινε η λειτουργία και το αποτέλεσμα ήταν να μου σβήνει το αμάξι. 4-5 φορές δεν μου έχει σβήσει το αυτοκίνητο όλα τα χρόνια που οδηγάω. Θα το απενεργοποιώ μελλοντικά διότι δεν το χρειάζομαι (ελάχιστη η εξοικονόμηση ενέργειας) αλλά θέλω να παρακολουθήσω τους πρώτους μήνες όλα τα λειτουργικά συστήματα του. Όλα τα άλλα ηλεκτρονικά του λειτουργούν άψογα Η συμπεριφορά του στις λακούβες μου φάνηκε μέτρια Στο ρελαντί δεν ακούς τίποτα Η εξυπηρέτηση στον Σφακιανάκη άψογη. Στο συνεργείο ελπίζω να πάω στο πρωτο σέρβις
|
|
Stefanos
Global Moderator
Ιδρυτής
Posts: 4,876
Likes: 3,071
Ιδιότητα: Πρώην Κάτοχος
Μοντέλο: J11A
Κινητήρας: Πετρέλαιο 1,5 dci
Μετάδοση: Manual
Εκπομπές ρύπων: Euro 5
Επίπεδο Εξοπλισμού: Acenta Premium
Χρώμα: Z11 Black
Κίνηση: 4Χ2
Κάτοχος από: 11/2014 - 1/2017
|
Post by Stefanos on Sept 13, 2016 10:36:27 GMT 2
Καλοταξιδο και καλώς όρισες στην παρέα μας!!!! Εδώ έχουμε την "κακή" συνήθεια να γράφουμε τα πράγματα με το όνομα τους και να μην χαιδευουμε τα αυτιά της εισαγωγικής ή κανενός αλλού. Χορηγίες και διαφημίσεις δεν νομίζω να περιμένει κανείς. Μόνο η γνώση και ο χρόνος μας. Για τους τριγμους ή λοιπούς θορυβους χαίρομαι που δεν έχεις αντιμετωπίσει κάτι. Πέτυχες προφανώς καλό κομμάτι σε αντίθεση με πολλούς άλλους που παιδεύονται από το πρώτο χιλιόμετρο. Και αυτή είναι η βασική διαφορά. Κανένα αυτοκίνητο με την πάροδο του χρόνου δεν θα μείνει αθόρυβο ειδικά στην χώρα μας που έχει κάτσικοδρομους. Ωστόσο για να γίνει αυτό θα περάσουν κάποιες χιλιάδες χιλιόμετρα, δεν θα είναι feature του αυτοκινήτου. Αυτό στηλιτευουμε και ελπίζουμε αφενός σε αποκατάσταση όσων έχουν ήδη αγοράσει αλλά και βελτίωση της μελλοντικης παραγωγής, αλλά τίποτα από τα δύο δεν γίνεται. Για τα λοιπά σου σχόλια περί του αυτοκινήτου με εξαίρεση τον 1,2 που δεν έχω άποψη, θα συμφωνήσω.. Επισης σωστά θα κάνεις να κλείνεις το σύστημα start stop και ίσως να το απενεργοποιουσες μόνιμα με τη μοντα που γράφουμε στο σχετικό νημα μιας και η λειτουργία του είναι τουλάχιστον εκνευριστικη.
|
|
marios
QQ Enthousiast
Posts: 9
Likes: 1
|
Post by marios on Sept 13, 2016 13:57:35 GMT 2
Καλύτερα την απλή acenta θα σου πρότεινα. Το σύστημα connect δεν αξίζει το παραπάνω χιλιάρικο. steve καλησπέρα. Γιατί λες ότι δεν αξίζει το connect; Επίσης, μου ανέφεραν στην αντιπροσωπεία νομίζω ότι μπορούν να μου άλουν δικό τους σύστημα, όχι της Nissan. Απλά εκείνη τη στιγμή δεν ξεκαθάρισα αν εννοούσαν απλά δικό τους λειτουργικό σύστημα ( γιατι μου είπε για android και χάρτες google ) ή αν θα είναι όλα διαφορετικά, δηλαδή και η οθόνη. Γνωρίζεις κάτι σχετικά με αυτό?
|
|
Stefanos
Global Moderator
Ιδρυτής
Posts: 4,876
Likes: 3,071
Ιδιότητα: Πρώην Κάτοχος
Μοντέλο: J11A
Κινητήρας: Πετρέλαιο 1,5 dci
Μετάδοση: Manual
Εκπομπές ρύπων: Euro 5
Επίπεδο Εξοπλισμού: Acenta Premium
Χρώμα: Z11 Black
Κίνηση: 4Χ2
Κάτοχος από: 11/2014 - 1/2017
|
Post by Stefanos on Sept 13, 2016 16:58:54 GMT 2
Η σχέση τιμής αξίας της μονάδας connect είναι κακιστη. Με τα μισά λεφτά έχεις ένα καλό Android σύστημα με πάντα ενημερωμένους χάρτες, πληθώρα εφαρμογών και multimedia. To connect ειναι ενα κλειστο σύστημα και γι το λόγο αυτό δεν αλλάζει το λογισμικό του. Αυτό που σου είπαν αφορά προφανώς την τοποθέτηση after market συστήματος με Android. Σχετικά μηχανάκια και εμπειρίες θα βρεις στα σχετικά με το connect θέματα του φόρουμ. Οπτικά και αισθητικά δεν θα έχεις καμιά διαφορά, αντίθετα και καλύτερα θα είσαι μιας και κάποια σύστηματα έχουν 8 ιντσών οθόνη σε αντίθεση με τη μόλις 7 ιντσών του connect. Κατά τα λοιπά το άλλο σύστημα θα είναι προφανώς καλύτερο και φθηνότερο.
|
|
GiannisQQ
QQ Legend
Posts: 1,272
Likes: 960
Κινητήρας: Πετρέλαιο 1,5
Επίπεδο Εξοπλισμού: Acenta Premium
Χρώμα: black z11
Κίνηση: 4Χ2
|
Post by GiannisQQ on Sept 13, 2016 17:09:36 GMT 2
Σωστά αυτά που λέει ο Στεφανος, απλά για να είμαστε 100% ακριβείς πρέπει να αναφέρουμε ότι σε κάποιες εκδόσεις το safety shield που μπορεί να θέλει κάποιος, πάει πακέτο με το Connect....
|
|
marios
QQ Enthousiast
Posts: 9
Likes: 1
|
Post by marios on Sept 13, 2016 17:09:58 GMT 2
Η σχέση τιμής αξίας της μονάδας connect είναι κακιστη. Με τα μισά λεφτά έχεις ένα καλό Android σύστημα με πάντα ενημερωμένους χάρτες, πληθώρα εφαρμογών και multimedia. To connect ειναι ενα κλειστο σύστημα και γι το λόγο αυτό δεν αλλάζει το λογισμικό του. Αυτό που σου είπαν αφορά προφανώς την τοποθέτηση after market συστήματος με Android. Σχετικά μηχανάκια και εμπειρίες θα βρεις στα σχετικά με το connect θέματα του φόρουμ. Οπτικά και αισθητικά δεν θα έχεις καμιά διαφορά, αντίθετα και καλύτερα θα είσαι μιας και κάποια σύστηματα έχουν 8 ιντσών οθόνη σε αντίθεση με τη μόλις 7 ιντσών του connect. Κατά τα λοιπά το άλλο σύστημα θα είναι προφανώς καλύτερο και φθηνότερο. Η after market τοποθέτηση όμως δεν επηρεάζει την εγγύηση που δίνει η Nissan; Κι ακόμα, γνωρίζεις αν γίνεται αντικατάσταση όλου της συστήματος με διαφορετικό μηχανάκι ή μπορεί να γίνει και με τοποθέτηση από το 0 σε απλή έκδόση που δεν έχει το connect;;
|
|
marios
QQ Enthousiast
Posts: 9
Likes: 1
|
Post by marios on Sept 13, 2016 17:12:09 GMT 2
Σωστά αυτά που λέει ο Στεφανος, απλά για να είμαστε 100% ακριβείς πρέπει να αναφέρουμε ότι σε κάποιες εκδόσεις το safety shield που μπορεί να θέλει κάποιος, πάει πακέτο με το Connect.... Σωστά έχεις δίκιο. Απλά εγώ ενδιαφέρομαι για την απλή acenta, οχι την premium. Για αυτό δεν αναφέρθηκα στο safety shield
|
|
Stefanos
Global Moderator
Ιδρυτής
Posts: 4,876
Likes: 3,071
Ιδιότητα: Πρώην Κάτοχος
Μοντέλο: J11A
Κινητήρας: Πετρέλαιο 1,5 dci
Μετάδοση: Manual
Εκπομπές ρύπων: Euro 5
Επίπεδο Εξοπλισμού: Acenta Premium
Χρώμα: Z11 Black
Κίνηση: 4Χ2
Κάτοχος από: 11/2014 - 1/2017
|
Post by Stefanos on Sept 13, 2016 17:23:24 GMT 2
]Η after market τοποθέτηση όμως δεν επηρεάζει την εγγύηση που δίνει η Nissan; Κι ακόμα, γνωρίζεις αν γίνεται αντικατάσταση όλου της συστήματος με διαφορετικό μηχανάκι ή μπορεί να γίνει και με τοποθέτηση από το 0 σε απλή έκδόση που δεν έχει το connect;; Κανονικά δεν πρέπει να επηρεάζει ειδικά εφόσον κάνεις την εγκατάσταση σε εξουσιοδότημενο συνεργείο. Προφανώς, επίσης, αν χαλάει το ίδιο το after market σύστημα δεν θα καλύπτεται από την εγγύηση του αυτοκινήτου. Η τοποθέτηση γίνεται σε οποιαδήποτε έκδοση ακόμα και στην energy. Διάβασε το σχετικό θέμα. Θα δεις παρουσιάσεις τέτοιων συστημάτων και εντυπώσεις κατόχων που έχουν κάνει την αλλαγή (κάποιο όπως ο nikoss3 πχ έκαναν την αλλαγή μόνοι τους)
|
|