xЯRx
QQ Legend
Now You See Me
Posts: 1,618
Likes: 1,564
Ιδιότητα: Κάτοχος
Μοντέλο: J11B (facelift)
Κινητήρας: Βενζίνη 1,2 DiG-Τ
Μετάδοση: Manual
Εκπομπές ρύπων: Euro 6
Επίπεδο Εξοπλισμού: N-Connecta
Χρώμα: Pearlescent Black
Κίνηση: 4Χ2
Κάτοχος από: 06/2018
|
Post by xЯRx on Sept 28, 2018 17:14:14 GMT 2
Ανανεώνοντας το θέμα σε μια έρευνα μου για το αν το qashqai θα πάρει ηλεκτροκίνητο κινητήρα έπεσα σε ένα ωραίο κείμενο που αναφέρει πως το qashqai μας θα πάρει εξολοκλήρου ηλεκτροκίνητο κινητήρα. Η αναφορά έγινε πάνω στην παρουσίαση του Tokyo το 2017 και θα είναι βασισμένο στην ιδέα IMx. ΧώρουςΚάνει αναφορά σε περισσότερο χώρο οπότε μπορεί να φανταστεί κάποιος, περισσότερες αποσκευές και πιο άνετους χώρους για τους επιβάτες. Σχεδίαση Το εντυπωσιακό όλων είναι πως το αμάξι είναι αγνώριστο και κρατάει μόνο την γρίλια μπροστά με το επιβλητικό λογότυπο. Το IMx concept διαθέτει full led φώτα με ελάχιστη κατανάλωση για να μην επιβαρύνει την μπαταρία. Ο επιθετικός τους σχεδιασμός "κοινός μούτα" καταργεί τα χερούλια στις πόρτες προσθέτοντας μια γραμμή που δεν γνωρίζουμε ακόμα πως θα ανοίγουν οι πόρτες. Το τιμόνι έρχεται απο άλλο διάστημα θυμίζοντας το βγαλμένο απο ταινία επιστημονικής φαντασίας. Κρατάει το ίδιο σχήμα στις ζάντες δίνοντας τους μια νέα πνοή προσθέτοντας 4 μόνο που αποκτά μια ζωηράδα.
Μηχανικά Το Qashqai θα έρχεται σε 4χ2 και 4χ4 με το δίτροχο να φοράει τον κινητήρα του Leaf με 150 άλογα να κρύβονται κάτω απ το καπό και αυτονομία να ξεπερνά τα 234 μίλια ή κάπου κοντά στα 380 χιλιόμετρα. Θα έρθει με στάνταρ το ανανεωμένο ProPilot που θέλει να ξεπερνά την Tesla σε αυτοματισμό και καθιστά το αυτοκίνητο φουλ αυτόματο με τον οδηγό να παίρνει έναν ύπνο. Τιμή Η τιμή του με τα σημερινά δεδομένα ανέρχεται στις 30.000 λίρες ή κάπου στα 34.000 ευρώ. Το εντυπωσιακό όλων είναι τα παρακάτω βίντεο που δείχνουν τη λειτουργία του LEAF όπως ακριβώς θα κινείται και το Qashqai και τη δημιουργία αυτών των κινητήρων. Enjoy
|
|
Stefanos
Global Moderator
Ιδρυτής
Posts: 4,874
Likes: 3,069
Ιδιότητα: Πρώην Κάτοχος
Μοντέλο: J11A
Κινητήρας: Πετρέλαιο 1,5 dci
Μετάδοση: Manual
Εκπομπές ρύπων: Euro 5
Επίπεδο Εξοπλισμού: Acenta Premium
Χρώμα: Z11 Black
Κίνηση: 4Χ2
Κάτοχος από: 11/2014 - 1/2017
|
Post by Stefanos on Sept 28, 2018 18:28:13 GMT 2
Άντε να ανοίγει και το section για το J12 σιγά σιγά 😉
|
|
xЯRx
QQ Legend
Now You See Me
Posts: 1,618
Likes: 1,564
Ιδιότητα: Κάτοχος
Μοντέλο: J11B (facelift)
Κινητήρας: Βενζίνη 1,2 DiG-Τ
Μετάδοση: Manual
Εκπομπές ρύπων: Euro 6
Επίπεδο Εξοπλισμού: N-Connecta
Χρώμα: Pearlescent Black
Κίνηση: 4Χ2
Κάτοχος από: 06/2018
|
Post by xЯRx on Sept 28, 2018 18:40:21 GMT 2
Να βλέπω το Δημήτρη μέσα στο ηλεκτροκίνητο να το παίζει star trek και τι στο κόσμο...
|
|
harskouf
Διακεκριμένο Μέλος
Posts: 242
Likes: 217
Ιδιότητα: Κάτοχος
Μοντέλο: J11A
Κινητήρας: Πετρέλαιο 1,5 dci
Μετάδοση: Manual
Εκπομπές ρύπων: Euro 6
Επίπεδο Εξοπλισμού: Acenta Premium
Χρώμα: Λευκό
Κίνηση: 4Χ2
Κάτοχος από: Νοέμβριος 2016
|
Post by harskouf on Sept 28, 2018 18:54:00 GMT 2
Νομίζω πάντως πως απέχουμε αρκετά απο τέτοια αυτοκίνητα. Όσο δεν μπορεί να λυθεί το πρόβλημα της φυσιολογικής αυτονομίας και της γρήγορης φόρτισης μιας μπαταρίας (σε λίγα λεπτά) ώστε να μπορείς να συνεχίσεις άμεσα το ταξίδι σου και όχι την επόμενη ημέρα τότε μόνο αυτοκίνητα πόλης θα είναι εξολοκλήρου ηλεκτρικά. Ειδικά το Qasqhqai που είναι οικογενειακό και κάνει ταξίδια
|
|
xЯRx
QQ Legend
Now You See Me
Posts: 1,618
Likes: 1,564
Ιδιότητα: Κάτοχος
Μοντέλο: J11B (facelift)
Κινητήρας: Βενζίνη 1,2 DiG-Τ
Μετάδοση: Manual
Εκπομπές ρύπων: Euro 6
Επίπεδο Εξοπλισμού: N-Connecta
Χρώμα: Pearlescent Black
Κίνηση: 4Χ2
Κάτοχος από: 06/2018
|
Post by xЯRx on Sept 28, 2018 19:17:12 GMT 2
Περίμενε, δεν ισχύει κάτι τέτοιο, μιας που φόρτιση 30 λεπτών προσφέρει στο leaf τουλάχιστον 150 χλμ, όλοι οι σταθμοί πάρκινγκ της Εγνατίας, Ιόνια και γενικός όλοι οι Ελληνικοί αυτοκινητοδρομοι άρχισαν να εφοδιάζονται με ταχυφορτιστες. Να σημειώσω πως έχουν γίνει δοκιμές σε δίκτυο fortizo και σε 55 λεπτά το leaf απο 20% πήγε στα 81%, με απλά λόγια αυτονομία για 300 χλμ ακόμα. Επίσης μέχρι τέλος του 19 όλα τα σημεία ΣΕΑ θα έχουν δημιουργήσει τέτοια πάρκα, θεωρώ μεγάλη πρόοδο στην Ελλάδα έχει γίνει. Σίγουρα θα θέλαμε να βάλουμε το καλώδιο στη πρίζα και σε 10 λεπτά να ήταν φουλ, υπάρχει η τεχνολογία αυτή αλλά κάνει χρήση μπαταριών με ραδιενέργεια. Δεν είμαι και τόσο σίγουρος πως το θέλω.
Edit: Να συμπληρώσω πως έχουν γίνει πετυχημένες δοκιμές στο Σταθμό Φιλιππιάδας που μπορεί να προσφέρει φόρτιση απο 0-80% σε μόλις 15 λεπτά.
|
|
harskouf
Διακεκριμένο Μέλος
Posts: 242
Likes: 217
Ιδιότητα: Κάτοχος
Μοντέλο: J11A
Κινητήρας: Πετρέλαιο 1,5 dci
Μετάδοση: Manual
Εκπομπές ρύπων: Euro 6
Επίπεδο Εξοπλισμού: Acenta Premium
Χρώμα: Λευκό
Κίνηση: 4Χ2
Κάτοχος από: Νοέμβριος 2016
|
Post by harskouf on Sept 28, 2018 19:28:11 GMT 2
Δηλαδή θα θέλεις να πας Θεσσαλονίκη και θα πρέπει να κάνεις τουλάχιστον 4 με 5 στάσεις της μισής ώρας τουλάχιστον. 2 με 2,5 ώρες επιπλέον χρόνος. Και αυτό σε ιδανικές συνθήκες με καινούργιες μπαταρίες, γιατί όσο περνάει ο καιρός η χωρητικότητα τους θα μειώνεται.
|
|
xЯRx
QQ Legend
Now You See Me
Posts: 1,618
Likes: 1,564
Ιδιότητα: Κάτοχος
Μοντέλο: J11B (facelift)
Κινητήρας: Βενζίνη 1,2 DiG-Τ
Μετάδοση: Manual
Εκπομπές ρύπων: Euro 6
Επίπεδο Εξοπλισμού: N-Connecta
Χρώμα: Pearlescent Black
Κίνηση: 4Χ2
Κάτοχος από: 06/2018
|
Post by xЯRx on Sept 28, 2018 19:32:54 GMT 2
Μιας που δε σε πρόλαβα έκανα ένα edit και αναφέρω πως έχουν γίνει πετυχημένες δοκιμές στο Σταθμό Φιλιππιάδας που μπορεί να προσφέρει φόρτιση απο 0-80% σε μόλις 15 λεπτά Απο Αθήνα σε Θεσσαλονίκη οι στάσεις θα είναι μόνο 2 και αν όντως υλοποιήσουν το σύστημα αυτό που ανέφερα παντού (για να γίνει χρειάζεται μεγαλύτερη πηγή ενέργειας) Η αναμονή σου θα είναι ένα γεύμα στα Goody's. Ε δεν είναι και τόσο τραγικό μια στάση μερικών λεπτών που όλοι κάνουμε σε ένα πολύωρο ταξίδι.
Οι μπαταρίες για 1 χρόνο είναι αποτελεσματικές όπως τη πρώτη μέρα. Έχουν γίνει χιλιάδες αναφορές. Μετά θέλουν αντικατάσταση γιατί η απόδοση τους πέφτει απο το 100% στο 40% με τη μια
Edit: Να το ξεκαθαρίσω λίγο αυτό γιατί ακούγεται κάπως περίεργο. Μιλάω για μπαταρίες που θα φορτίζονται σε καθημερινή βάση για να καλύψει αποστάσεις ταξιδιών και όχι πόλης. Αν η χρήση σχεδόν σε όλους γίνεται σε πόλη και σε ταξίδια όπως δλδ κάνουμε χρήση των οχημάτων με καύσιμο η μπαταρία τουλάχιστον των leaf που έχω ασχοληθεί είναι μια 8ετια. Η μπαταρίες για αντικατάσταση έχουν 2.600€ και σε πολλές περιπτώσεις επισκευάζονται. Επίσης η Nissan έχει εργοστάσιο που τις επισκευάζει οπότε μόλις εσύ αλλάξεις την μπαταρία σου, αυτομάτως θα πάρεις ένα μέρος των χρμάτων σου πίσω μιας που πηγαίνει για ανακύκλωση.
Το κόστος της φόρτισης Δεν ξεπερνά τα 10€ στο γέμισμα σε ταχυφορτιστές συνολικά για το ταξίδι Αθήνα Θεσσαλονίκη.
Οπότε μιλάμε και για σοβαρή απόσβεση.
|
|
Stefanos
Global Moderator
Ιδρυτής
Posts: 4,874
Likes: 3,069
Ιδιότητα: Πρώην Κάτοχος
Μοντέλο: J11A
Κινητήρας: Πετρέλαιο 1,5 dci
Μετάδοση: Manual
Εκπομπές ρύπων: Euro 5
Επίπεδο Εξοπλισμού: Acenta Premium
Χρώμα: Z11 Black
Κίνηση: 4Χ2
Κάτοχος από: 11/2014 - 1/2017
|
Post by Stefanos on Sept 28, 2018 20:25:36 GMT 2
Απλά αυτά θέλουν και σοβαρές υποδομές. Το να βαλεις 1-2 φορτιστές σε κάθε σταθμό δεν λέει κάτι γιατί αν πέσεις σε πολλούς χρήστες πας ακόμα πιο πίσω χρονικά. Σε άλλες χώρες βέβαια τα πράγματα είναι ήδη έτοιμα όπως θα δείτε στις παρακάτω φωτό από πρόσφατο ταξίδι στην Ελβετία όπου σε ένα κανονικο ΣΕΑ υπήρχαν αφενος ειδικές θέσεις για Tesla και αφετέρου άλλες για τα υπόλοιπα.
|
|
xЯRx
QQ Legend
Now You See Me
Posts: 1,618
Likes: 1,564
Ιδιότητα: Κάτοχος
Μοντέλο: J11B (facelift)
Κινητήρας: Βενζίνη 1,2 DiG-Τ
Μετάδοση: Manual
Εκπομπές ρύπων: Euro 6
Επίπεδο Εξοπλισμού: N-Connecta
Χρώμα: Pearlescent Black
Κίνηση: 4Χ2
Κάτοχος από: 06/2018
|
Post by xЯRx on Sept 28, 2018 20:46:50 GMT 2
Ακριβώς έτσι θα είναι και τα δικά μας πρατήρια. Υπολογίζουν σε 4 αντλίες τουτέστιν 8 αυτοκίνητα σε κάθε ΣΕΑ.
|
|
harskouf
Διακεκριμένο Μέλος
Posts: 242
Likes: 217
Ιδιότητα: Κάτοχος
Μοντέλο: J11A
Κινητήρας: Πετρέλαιο 1,5 dci
Μετάδοση: Manual
Εκπομπές ρύπων: Euro 6
Επίπεδο Εξοπλισμού: Acenta Premium
Χρώμα: Λευκό
Κίνηση: 4Χ2
Κάτοχος από: Νοέμβριος 2016
|
Post by harskouf on Sept 28, 2018 21:40:20 GMT 2
Μιας που δε σε πρόλαβα έκανα ένα edit και αναφέρω πως έχουν γίνει πετυχημένες δοκιμές στο Σταθμό Φιλιππιάδας που μπορεί να προσφέρει φόρτιση απο 0-80% σε μόλις 15 λεπτά Απο Αθήνα σε Θεσσαλονίκη οι στάσεις θα είναι μόνο 2 και αν όντως υλοποιήσουν το σύστημα αυτό που ανέφερα παντού (για να γίνει χρειάζεται μεγαλύτερη πηγή ενέργειας) Η αναμονή σου θα είναι ένα γεύμα στα Goody's. Ε δεν είναι και τόσο τραγικό μια στάση μερικών λεπτών που όλοι κάνουμε σε ένα πολύωρο ταξίδι.
Οι μπαταρίες για 1 χρόνο είναι αποτελεσματικές όπως τη πρώτη μέρα. Έχουν γίνει χιλιάδες αναφορές. Μετά θέλουν αντικατάσταση γιατί η απόδοση τους πέφτει απο το 100% στο 40% με τη μια
Edit: Να το ξεκαθαρίσω λίγο αυτό γιατί ακούγεται κάπως περίεργο. Μιλάω για μπαταρίες που θα φορτίζονται σε καθημερινή βάση για να καλύψει αποστάσεις ταξιδιών και όχι πόλης. Αν η χρήση σχεδόν σε όλους γίνεται σε πόλη και σε ταξίδια όπως δλδ κάνουμε χρήση των οχημάτων με καύσιμο η μπαταρία τουλάχιστον των leaf που έχω ασχοληθεί είναι μια 8ετια. Η μπαταρίες για αντικατάσταση έχουν 2.600€ και σε πολλές περιπτώσεις επισκευάζονται. Επίσης η Nissan έχει εργοστάσιο που τις επισκευάζει οπότε μόλις εσύ αλλάξεις την μπαταρία σου, αυτομάτως θα πάρεις ένα μέρος των χρμάτων σου πίσω μιας που πηγαίνει για ανακύκλωση.
Το κόστος της φόρτισης Δεν ξεπερνά τα 10€ στο γέμισμα σε ταχυφορτιστές συνολικά για το ταξίδι Αθήνα Θεσσαλονίκη.
Οπότε μιλάμε και για σοβαρή απόσβεση. Με τι ταχύτητες έχουν πιάσει αυτή την αυτονομία (των 300km); Γιατί από ότι είχα διαβάσει όσο μεγαλώνει τη ταχύτητα με την οποία κινήσε, η αυτονομία πέφτει αρκετά. Τα 300km αυτονομία αν δεν κάνω λάθος ήταν με περίπου 80km/h. Αν πας με μεγαλύτερες ταχύτητες ή έχεις περισσότερα άτομα η αυτονομία πέφτει αρκετά. Και με συνεχόμενη κίνηση, όχι ξεκίνα σταμάτα
|
|
psiras1024
Διακεκριμένο Μέλος
Posts: 1,228
Likes: 995
Ιδιότητα: Κάτοχος
Μοντέλο: J11A
Κινητήρας: Πετρέλαιο 1,6
Μετάδοση: Manual
Επίπεδο Εξοπλισμού: Acenta
Χρώμα: Grey KAD
Κίνηση: 4Χ4
Κάτοχος από: 12.2015
|
Post by psiras1024 on Sept 29, 2018 14:58:19 GMT 2
Εχουμε ακόμα μέλλον γιά την full ηλεκτροκινηση νομιζω. Προς το παρον τα υβριδικά είναι μιά καλή λυση
|
|
xЯRx
QQ Legend
Now You See Me
Posts: 1,618
Likes: 1,564
Ιδιότητα: Κάτοχος
Μοντέλο: J11B (facelift)
Κινητήρας: Βενζίνη 1,2 DiG-Τ
Μετάδοση: Manual
Εκπομπές ρύπων: Euro 6
Επίπεδο Εξοπλισμού: N-Connecta
Χρώμα: Pearlescent Black
Κίνηση: 4Χ2
Κάτοχος από: 06/2018
|
Post by xЯRx on Sept 29, 2018 16:21:39 GMT 2
Εντάξει δεν ήμαστε και μακριά, γίνεται μεγάλος αγώνας για να γίνουν υποδομές.
Για το φίλο το θέμα αυτονομίας και ταχύτητας είναι ακριβώς όπως και το βενζινοκινητο ή πετρέλαιο σου, αν έχεις κόντρα αέρα θα κάψεις περισσότερο, αν έχεις περισσότερο βάρος θα χεις περισσότερα λίτρα και αν το πηγαίνεις πάτωμα οπως εγώ θα χεις 10 λίτρα τα 100 όπως εγώ.
Στο θέμα μπαταρία, για το leaf, με καλές συνθήκες 2 άτομα στη καμπίνα και 140 χλμ η αυτονομία ήταν στα 200 χλμ.
Εδώ παίζουν και άλλα ρόλο, πόσο κρατάς το γκάζι, αν θα χεις κατηφόρα στο δρόμο σου οπότε θα διατηρηθεί η ταχύτητα χωρίς ενέργεια, αν θα υπάρχει αναγέννηση, αν έχει και βενζινοκινητο μοτέρ για φόρτιση, αν φυσάει, αν αν. Λογικό είναι αν δεν ξεκόλλα το πόδι απ το πάτωμα τα 200 να γίνουν 100 αν υποτίθεται ήταν μια ευθεία και χρειαζόταν συνέχεια ενέργεια για να κρατήσει τη ταχύτητα.
Να τονίσω εδώ πως το qq θα φοράει τις μπαταρίες της Toshiba που απο 10% σε 100% θα φορτιζουν σε 6 λεπτά σε δίκτυο με ταχυφορτιστες. Οι μπαταρίες δε που θα φοράει θα είναι υπολογισμενες για 200 έξτρα κιλά.
|
|