alex3010
QQ Expert
Posts: 99
Likes: 57
Κινητήρας: Πετρέλαιο 1,6
Επίπεδο Εξοπλισμού: Acenta Connect
Χρώμα: Λευκό
Κίνηση: 4Χ2
|
Post by alex3010 on Apr 9, 2016 22:29:20 GMT 2
Θα ήθελα να δω τους λόγους επιλογής του καθενός. Γιατί Diesel ή βενζίνη, για πιο λόγο οι περισσότεροι επιλέγουν 1.5 αντι 1.6. Λογω τιμής, κατανάλωσης,αξιοπιστίας; Ποιος ο λόγος επιλογής energy ή connect ή techna κτλ. Νομίζω θα έχει ενδιαφέρον.
|
|
Stefanos
Global Moderator
Ιδρυτής
Posts: 4,874
Likes: 3,069
Ιδιότητα: Πρώην Κάτοχος
Μοντέλο: J11A
Κινητήρας: Πετρέλαιο 1,5 dci
Μετάδοση: Manual
Εκπομπές ρύπων: Euro 5
Επίπεδο Εξοπλισμού: Acenta Premium
Χρώμα: Z11 Black
Κίνηση: 4Χ2
Κάτοχος από: 11/2014 - 1/2017
|
Post by Stefanos on Apr 10, 2016 0:11:36 GMT 2
Ενδιαφέρον το θέμα. Εγώ είχα διλιτρο βενζίνης από Μάρτιο 2007. Μολονοτι με λίγα χιλιόμετρα (45.000) και καλοσυντηρημενο ήθελα κάτι οικονομικοτερο και καινούργιο. Νωρίτερα την ίδια χρονιά είχαμε αγοράσει στη θέση του 11ετους κορολα ενα yaris diesel για τη σύζυγο και σκέφτηκα να ψάξω και εγώ για κάτι παρόμοιο. Το QQ μου άρεσε εμφανισιακά πολύ, ήθελα πάλι τουλάχιστον crossover συνηθισμένος από το rav, οπότε το qq ήταν τότε μονόδρομος. Στόχος κάτι κάτω από 25000 ευρώ, οικονομικό και με λίγα πάγια χρήσης. Άρα η επιλογή ήταν για το 1500 που τότε ακόμα δεν είχε τέλη αλλά κινουσε επαρκώς το σκαρι. Βέβαια το κόστος το ξεπέρασα βάζοντας επιπλέον πράγματα πάνω (δέρμα και επέκταση εγγύησης) αλλά αυτό συμβαίνει σχεδόν σε όλους. Οδηγώντας τον 1,5 και βλέποντας ότι μου κάνει δεν μπήκα καν σε σκέψη να δοκιμάσω τον 1,6. Στο επίπεδο εξοπλισμού κατέληξα στην acenta premium επειδή ήθελα τους εργοστασιακους αισθητήρες και τα άλλα καλούδια του safety shield pack. Αν δεν αγόραζα την premium θα πήγαινα στην απλή μιας και θεωρώ το κονεκτ κοροιδια. Από την τέκνα θα ήθελα την ηλιοροφη αν και μη ανοιγομενη.
|
|
GiannisQQ
QQ Legend
Posts: 1,272
Likes: 960
Κινητήρας: Πετρέλαιο 1,5
Επίπεδο Εξοπλισμού: Acenta Premium
Χρώμα: black z11
Κίνηση: 4Χ2
|
Post by GiannisQQ on Apr 10, 2016 11:18:32 GMT 2
Στέφανε δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο...
|
|
zer0c0ol
QQ Master
Posts: 212
Likes: 98
Κινητήρας: Πετρέλαιο 1,6
Επίπεδο Εξοπλισμού: Acenta Premium
Χρώμα: INK BLUE-RBN
Κίνηση: 4Χ2
|
Post by zer0c0ol on Apr 10, 2016 20:43:30 GMT 2
Όντως, πολυ ενδιαφέρον θέμα!
Εγω ξεκίνησα να ψάχνω για το 1ο μας οικογενειακό αμαξι γύρω στον Οκτώβρη. Βάλαμε το Swiftακι στη δουλειά, όποτε ήταν μονόδρομος κατι με χώρους. Οι πρώτες μου επιλογές ήταν (με σειρά που τα προτιμούσα) Opel Astra, Peugeot 308 και η Giullietta.
Βλέποντας όμως το 2008, αρχίσαμε να μπαίνουμε στο τρυπακι του crossover. Μεχρι τοτε μ'αρεσε τρελά το DS4 (crossback νομίζω το έλεγαν), αλλα το οτι δεν άνοιγαν τα πίσω παράθυρα ήταν ίσως ο μόνος λόγος που έκανα πίσω.
Τελικά, περιμένοντας να δει και η γυναίκα το HRV που είχα δει στην έκθεση, καταλήξαμε σε μια βόλτα να δούμε το QQ, το οποίο και ερωτευτήκαμε αμέσως..όποτε αποφασίσαμε να παμε για την υπέρβαση(απο τα 23 με 24 που είχαμε βάλει για ταβάνι πριν το Honda), με σκοπό να το κρατήσουμε πολλα χρονια, και να μην χρειάζεται να πάρουμε κατι μεγαλύτερο με το 2ο παιδι π.χ.
Κατέληξα αυτόματα στον 1.6, κι ας οδήγησα τον 1.5 μονο, γιατι ήθελα την μέγιστη δύναμη που θα πρόσφερε το συγκεκριμένο μοντέλο (ίσως λίγο και λογω καδενας αντι ιμάντα). Πετρέλαιο διάλεξα γιατι σκοπεύω όταν πεθάνει το Swift να το χρησιμοποιώ και στη δουλειά, όπου κάνω 100χλμ. τη μέρα, όποτε έστω και αργά, θα γινει μια απόσβεση. Όχι οτι μεχρι τοτε δεν θα κάνω τουλάχιστον 15000 το χρόνο!
Η έκδοση θα ήταν η techna, αλλα οι 19αρες ήταν ανασταλτικός παράγοντας, εκτος απο τον οικονομικό. Ήθελα όμως κι εγω τους αισθητήρες και τα ηλεκτρονικά καλούδια, γι'αυτο και πήγα στην premium. Απο την Techna θα ήθελα τις μπαρες(κατι που το πέτυχα έστω και με after market), την οροφή και τα φώτα.
|
|
Stefanos
Global Moderator
Ιδρυτής
Posts: 4,874
Likes: 3,069
Ιδιότητα: Πρώην Κάτοχος
Μοντέλο: J11A
Κινητήρας: Πετρέλαιο 1,5 dci
Μετάδοση: Manual
Εκπομπές ρύπων: Euro 5
Επίπεδο Εξοπλισμού: Acenta Premium
Χρώμα: Z11 Black
Κίνηση: 4Χ2
Κάτοχος από: 11/2014 - 1/2017
|
Post by Stefanos on Apr 10, 2016 20:51:12 GMT 2
Θα ήθελα να δω τους λόγους επιλογής του καθενός. Γιατί Diesel ή βενζίνη, για πιο λόγο οι περισσότεροι επιλέγουν 1.5 αντι 1.6. Λογω τιμής, κατανάλωσης,αξιοπιστίας; Ποιος ο λόγος επιλογής energy ή connect ή techna κτλ. Νομίζω θα έχει ενδιαφέρον. Όμορφο το θέμα που άνοιξες αλλά γράψε και εσύ τους δικούς σου λόγους :-) @zerocool Με 100 χιλιόμετρα τη μέρα θα έπρεπε νομίζω να χρησιμοποιείς ήδη και το qq για οικονομία... Αλήθεια τώρα που δοκίμασες και τον 1.6 πως βλέπεις τη διαφορά με τον 1,5;
|
|
alex3010
QQ Expert
Posts: 99
Likes: 57
Κινητήρας: Πετρέλαιο 1,6
Επίπεδο Εξοπλισμού: Acenta Connect
Χρώμα: Λευκό
Κίνηση: 4Χ2
|
Post by alex3010 on Apr 10, 2016 22:25:41 GMT 2
Η πρώτη μου επαφή με το qq, αν και εικονική, έγινε πριν απο 2,5 χρόνια περίπου όταν αποκτήσαμε το δεύτερο παιδί μας και αρχισα να ψάχνω για οικογενειακό, καθως το τριθυρο corsaκι δε θα μας εβγαζε. Ετσι ενας τύπος τυχαία μου είπε για το qq που μέχρι τότε δε το γνώριζα. Από τότε λοιπόν μου καρφώθηκε και δε ξαναβγήκε από το μυαλό μου. Οπότε δυο χρόνια το μελετούσα (και μάζευα λεφτά) διαβάζοντας κριτικές και ήμουν αποφασισμένος για το 1.6dci λόγω μεγαλύτερης ιπποδύναμης , οτι σκοπεύω να κάνω αρκετα χλμ και πολύ καλής οικονομίας καυσίμου. Θέλω να είμαι άνετος στο δρόμο και όταν θα είμαι φορτωμένος να μη με ανυσηχούν οι προσπεράσεις. Σαν έκδοση ήθελα την techna αλλά με χαλούσαν οι 19αρες ζάντες και ξέφευγε οικονομικά. Επίσης ήθελα να έχει πλοήγηση ενσωματωμένη και πήγα στο connect το οποίο τη δουλειά που θέλω μου τη κάνει. Θα ήθελα βέβαια και την πανοραμική οροφή, τις ράγες και τα led φώτα αλλά ως γνωστόν δε γίνεται. Το καλοκαίρι που μας πέρασε έκανα test drive και το 1.5 και το 1.6. Το 1.5 το οδήγησα λίγο και μου φάνηκε επαρκές. Το 1.6 μου το έδωσαν μόνο μου να το κάνω βόλτα οπότε το ευχαριστήθηκα. Για τετρακίνηση δε το πολυσκεφτόμουν καθώς για μένα προσωπικα είναι περιττή, όχι οτι θα με χαλούσε. Είχα ταβάνι τα 25 και πήγα λίγο πάνω απο 26.000 για το 1.6 connect. Τελικά τον οκτώβριο του 15 το απέκτησα μετά από 1 μήνα αναμονή αν και μου έλεγαν για τρεις.
|
|
zer0c0ol
QQ Master
Posts: 212
Likes: 98
Κινητήρας: Πετρέλαιο 1,6
Επίπεδο Εξοπλισμού: Acenta Premium
Χρώμα: INK BLUE-RBN
Κίνηση: 4Χ2
|
Post by zer0c0ol on Apr 11, 2016 1:58:13 GMT 2
Θα ήθελα να δω τους λόγους επιλογής του καθενός. Γιατί Diesel ή βενζίνη, για πιο λόγο οι περισσότεροι επιλέγουν 1.5 αντι 1.6. Λογω τιμής, κατανάλωσης,αξιοπιστίας; Ποιος ο λόγος επιλογής energy ή connect ή techna κτλ. Νομίζω θα έχει ενδιαφέρον. Όμορφο το θέμα που άνοιξες αλλά γράψε και εσύ τους δικούς σου λόγους :-) @zerocool Με 100 χιλιόμετρα τη μέρα θα έπρεπε νομίζω να χρησιμοποιείς ήδη και το qq για οικονομία... Αλήθεια τώρα που δοκίμασες και τον 1.6 πως βλέπεις τη διαφορά με τον 1,5; Δεν έχουν πολυ μεγάλες διάφορες νομίζω! Μπορεις να επιταχυνεις πιο εύκολα ίσως με μεγαλύτερη ταχύτητα μεσα(ακόμα και με 6), δεν θυμάμαι να είναι η μέρα με τη νύχτα δηλαδή. Απο ένα test drive όμως δεν μπορώ να εξάγω και ασφαλή συμπεράσματα είναι η αλήθεια..
|
|
Deleted
Deleted Member
Posts: 0
Likes:
|
Post by Deleted on Apr 25, 2016 11:29:50 GMT 2
Δείτε δυνατότητες επιλογών στην Αγγλία
|
|
Stefanos
Global Moderator
Ιδρυτής
Posts: 4,874
Likes: 3,069
Ιδιότητα: Πρώην Κάτοχος
Μοντέλο: J11A
Κινητήρας: Πετρέλαιο 1,5 dci
Μετάδοση: Manual
Εκπομπές ρύπων: Euro 5
Επίπεδο Εξοπλισμού: Acenta Premium
Χρώμα: Z11 Black
Κίνηση: 4Χ2
Κάτοχος από: 11/2014 - 1/2017
|
Post by Stefanos on Apr 25, 2016 12:05:06 GMT 2
Απίστευτη παραμετροποιηση... Βέβαια έχουν και το εργοστάσιο στη χώρα τους άρα όλα είναι πιο εύκολα.
|
|
kostasp
QQ Owner
Posts: 19
Likes: 27
|
Post by kostasp on Jan 17, 2017 12:27:00 GMT 2
Να σας πω και γω με τη σειρά μου τους λόγους που με οδήγησαν στο QQ.Πρώην κάτοχος ενός τρίθυρου σεατ και με τετραμελή πλέον οικογένεια έπρεπε να πάρω κάτι οικογενειακό,άνετο και οικονομικό μιας και μας αρέσουν τα οδικά ταξίδια.οι δρόμοι της Μυτιλήνης απαιτούν ψηλό όχημα οπότε όλα οδήγησαν στο QQ.Ευτυχώς περιμένα μέχρι τις τελευταίες μέρες του Δεκέμβρη οπότε κέρδισα την προσφορά αλλά και την νεοαφιχθησα nconnecta.ο 1.5 μου φάνηκε αρκετός μετά από ένα test drive που έκανα.
|
|
Stefanos
Global Moderator
Ιδρυτής
Posts: 4,874
Likes: 3,069
Ιδιότητα: Πρώην Κάτοχος
Μοντέλο: J11A
Κινητήρας: Πετρέλαιο 1,5 dci
Μετάδοση: Manual
Εκπομπές ρύπων: Euro 5
Επίπεδο Εξοπλισμού: Acenta Premium
Χρώμα: Z11 Black
Κίνηση: 4Χ2
Κάτοχος από: 11/2014 - 1/2017
|
Post by Stefanos on Jan 17, 2017 13:20:26 GMT 2
Να σας πω και γω με τη σειρά μου τους λόγους που με οδήγησαν στο QQ.Πρώην κάτοχος ενός τρίθυρου σεατ και με τετραμελή πλέον οικογένεια έπρεπε να πάρω κάτι οικογενειακό,άνετο και οικονομικό μιας και μας αρέσουν τα οδικά ταξίδια.οι δρόμοι της Μυτιλήνης απαιτούν ψηλό όχημα οπότε όλα οδήγησαν στο QQ.Ευτυχώς περιμένα μέχρι τις τελευταίες μέρες του Δεκέμβρη οπότε κέρδισα την προσφορά αλλά και την νεοαφιχθησα nconnecta.ο 1.5 μου φάνηκε αρκετός μετά από ένα test drive που έκανα. Έκανες άριστη επιλογή και πράγματι ο 1,5 είναι αρκετός για το όχημα.
|
|
vassar
QQ Legend
Posts: 623
Likes: 631
Ιδιότητα: Κάτοχος
Μοντέλο: J11A
Κινητήρας: Πετρέλαιο 1,5 dci
Μετάδοση: Manual
Εκπομπές ρύπων: Euro 5
Επίπεδο Εξοπλισμού: Acenta
Χρώμα: 326 White
Κίνηση: 4Χ2
Κάτοχος από: 6/2014
|
Post by vassar on Jan 17, 2017 22:40:24 GMT 2
αρκετός και για το όχημα αλλά και για τις συνθήκες της Μυτιλήνης.
|
|
Mageiras
New Member
"Υδριτής" & ADMIN του μαγαζιού του!
Posts: 0
Likes: 772
Ιδιότητα: Κάτοχος
Μοντέλο: J11A
Κινητήρας: Πετρέλαιο 1,5
Μετάδοση: Manual
Επίπεδο Εξοπλισμού: Acenta
Χρώμα: Black
Κίνηση: 4Χ2
Κάτοχος από: 6/2016
|
Post by Mageiras on Jan 18, 2017 12:30:40 GMT 2
Να σας πω και γω με τη σειρά μου τους λόγους που με οδήγησαν στο QQ.Πρώην κάτοχος ενός τρίθυρου σεατ και με τετραμελή πλέον οικογένεια έπρεπε να πάρω κάτι οικογενειακό,άνετο και οικονομικό μιας και μας αρέσουν τα οδικά ταξίδια.οι δρόμοι της Μυτιλήνης απαιτούν ψηλό όχημα οπότε όλα οδήγησαν στο QQ.Ευτυχώς περιμένα μέχρι τις τελευταίες μέρες του Δεκέμβρη οπότε κέρδισα την προσφορά αλλά και την νεοαφιχθησα nconnecta.ο 1.5 μου φάνηκε αρκετός μετά από ένα test drive που έκανα. Οδηγωντας τον 1,500 και τον 1,600 σε Τεστ Drive , ελαχιστες διαφορές οχι θεμα κατανάλωσης δεν θα με πειραζε γιατι κι εκει δεν βλεπω τρομερες διαφορές. Απλα θέμα πειράματος το πηρα σαν πειραμα κι αν τωρα γυριζα τον χρονο πισω ισως να παιρνα τον 1,600 κι εγώ για το Γόητρο ομως γιατι εχει απ´οσο ξερω καθαρά Ιαπωνική Μηχανή . Ενω το 1,500 εχει γαλλικό κινητήρα. Κανενα θέμα τεραστιο αλλα θεωρώ τις Ιαπωνικες Μηχανές Τρομερες. Οσο για τους δρομους της Μυτιληνης μετα απο 7 χρονια που βρισκομαι στο νησί και πολυ πιθανων και μονιμος κατοικος. Περηαφανευομαστε γιατι υπαρχουν ευθείες να του αλλαξεις τα πετρελαια που λεμε. Στρωτοι καινουργιοι δρομοι , και ελαχιστα τμηματα να χρειαζωνται επιδιορθωση. Πριν την 7ετια που δεν βρισκομουν στο νησι δεν μπορω να γνωριζω σε τι κατασταση ηταν η ασφαλτος της Μυτιληνης τωρα ομως παιρνεις 19Αρα και του εξηγείς τι εστί βερύκοκο !!
|
|
Stefanos
Global Moderator
Ιδρυτής
Posts: 4,874
Likes: 3,069
Ιδιότητα: Πρώην Κάτοχος
Μοντέλο: J11A
Κινητήρας: Πετρέλαιο 1,5 dci
Μετάδοση: Manual
Εκπομπές ρύπων: Euro 5
Επίπεδο Εξοπλισμού: Acenta Premium
Χρώμα: Z11 Black
Κίνηση: 4Χ2
Κάτοχος από: 11/2014 - 1/2017
|
Post by Stefanos on Jan 18, 2017 13:38:33 GMT 2
Γαλλικοί είναι και οι 2 κινητηρες Νεκτάριε. Το QQ ελάχιστα γιαπωνέζικα έχει πάνω του. Γαλλικό αμάξι είναι πρακτικά!
|
|
Tackleberry
QQ Legend
Posts: 807
Likes: 687
Μοντέλο: J11A
Κινητήρας: Πετρέλαιο 1,6 dci
Μετάδοση: Manual
Εκπομπές ρύπων: Euro 5
Επίπεδο Εξοπλισμού: Acenta Premium
Χρώμα: Ink blue
Κίνηση: 4Χ4
Κάτοχος από: 11/2014
|
Post by Tackleberry on Jan 18, 2017 22:42:09 GMT 2
Το σύστημα τετρακίνησης είναι Ιαπωνέζικο..
|
|