xЯRx
QQ Legend
Now You See Me
Posts: 1,618
Likes: 1,564
Ιδιότητα: Κάτοχος
Μοντέλο: J11B (facelift)
Κινητήρας: Βενζίνη 1,2 DiG-Τ
Μετάδοση: Manual
Εκπομπές ρύπων: Euro 6
Επίπεδο Εξοπλισμού: N-Connecta
Χρώμα: Pearlescent Black
Κίνηση: 4Χ2
Κάτοχος από: 06/2018
|
Post by xЯRx on Nov 15, 2018 8:04:39 GMT 2
Να καταργηθούν τα Diesel;
Είναι μια βιαστική απόφαση; Αντέχει το περιβάλλον κι άλλους ρύπους;
Ψηφίστε και αν θέλετε μοιραστείτε τη σκέψη σας.
|
|
Stefanos
Global Moderator
Ιδρυτής
Posts: 4,874
Likes: 3,069
Ιδιότητα: Πρώην Κάτοχος
Μοντέλο: J11A
Κινητήρας: Πετρέλαιο 1,5 dci
Μετάδοση: Manual
Εκπομπές ρύπων: Euro 5
Επίπεδο Εξοπλισμού: Acenta Premium
Χρώμα: Z11 Black
Κίνηση: 4Χ2
Κάτοχος από: 11/2014 - 1/2017
|
Post by Stefanos on Nov 15, 2018 8:20:43 GMT 2
Εγώ τα κατάργησα μόνος μου. Τα έδωσα και τα δυο και πήρα ένα υβριδικό για μέσα στην πόλη και ένα τουρμπο βενζινης για εκτός στα λίγα ετήσια χιλιόμετρα που κάνω. Πρόβλημα θα έχει οποιος κάνει πολλά χιλιόμετρα. Παντως μέσα στις πόλεις η κατάσταση πια είναι αφόρητη. Η ποιότητα του αέρα τοξική. Αν μείνουν κάποια - επαγγελματικά - ας είναι αυτά με το adblue.
|
|
Samaro
QQ Master
Posts: 219
Likes: 186
Ιδιότητα: Κάτοχος
Μοντέλο: J11B (facelift)
Κινητήρας: Βενζίνη 1,3 DiG-T
Επίπεδο Εξοπλισμού: Acenta
|
Post by Samaro on May 14, 2019 19:42:06 GMT 2
Ψήφισα υπέρ της κατάργησης ! Με την εξέλιξη των τούρμπο βενζινοκινητήρων , η διαφορά στο κόστος κατανάλωσης καυσίμου και στην ροπή, δεν είναι πλέον τόσο μεγάλη όπως παλιά. Νομίζω πάντως πως το ερώτημα είναι θεωρητικό, μιάς και ήδη προχωράμε στην κατάργηση όλων των θερμικών κινητήρων.
|
|
vectra16v
Διακεκριμένο Μέλος
Posts: 407
Likes: 488
Ιδιότητα: Κάτοχος
Μοντέλο: J11A
Κινητήρας: Πετρέλαιο 1,6 dci
Μετάδοση: Manual
Εκπομπές ρύπων: Euro 6
Επίπεδο Εξοπλισμού: Acenta Connect
Χρώμα: metalik grey
Κίνηση: 4Χ4
Κάτοχος από: 1/6/2016
|
Post by vectra16v on May 15, 2019 11:13:00 GMT 2
Το μελον ΘΑ δειξη.Παντως Η μερσεντε εξελιση ακομη diesel και γενικα οι Γερμανοι μαλον δεν θελουν τη καταργηση.
|
|
xЯRx
QQ Legend
Now You See Me
Posts: 1,618
Likes: 1,564
Ιδιότητα: Κάτοχος
Μοντέλο: J11B (facelift)
Κινητήρας: Βενζίνη 1,2 DiG-Τ
Μετάδοση: Manual
Εκπομπές ρύπων: Euro 6
Επίπεδο Εξοπλισμού: N-Connecta
Χρώμα: Pearlescent Black
Κίνηση: 4Χ2
Κάτοχος από: 06/2018
|
Post by xЯRx on May 15, 2019 16:13:48 GMT 2
Μόνο που οι Γερμανοί δεν έχουν το ίδιο κλίμα με την Ελλάδα ή με απλά μαθηματικά, όσο ρύπους έχει η Γερμανία στο κλίμα της Ελλάδος είναι 3πλο.
Και κατά τη γνώμη μου κακός απελευθερωσαν τα ντίζελ στην Ελλάδα...
|
|
Samaro
QQ Master
Posts: 219
Likes: 186
Ιδιότητα: Κάτοχος
Μοντέλο: J11B (facelift)
Κινητήρας: Βενζίνη 1,3 DiG-T
Επίπεδο Εξοπλισμού: Acenta
|
Post by Samaro on May 15, 2019 17:24:23 GMT 2
Μόνο που οι Γερμανοί δεν έχουν το ίδιο κλίμα με την Ελλάδα ή με απλά μαθηματικά, όσο ρύπους έχει η Γερμανία στο κλίμα της Ελλάδος είναι 3πλο. Και κατά τη γνώμη μου κακός απελευθερωσαν τα ντίζελ στην Ελλάδα... Ούτε την ίδια ποιότητα καυσίμου έχουν, ούτε τον ίδιο στόλο παλαιών κακοσυντηρημένων οχημάτων. Την ίδια στιγμή που εκείνοι "διώχνουν" τα euro 5 στη δυτική ευρώπη, εμείς κυκλοφορούμε παράνομα τα euro 4 στο κέντρο της Αθήνας και Θεσαλονίκης.
|
|
|
Post by gcp2spot on Oct 10, 2019 11:04:06 GMT 2
Το μέλλον και εννοώ από την πενταετία 2023-2028 και μετά είναι μόνο οι ηλεκτροκινητήρες και οι ταχυφορτιστές που με το πολύ μία ώρα φόρτισμα θα διανύουμε πάνω από 300χλμ όμως η τεχνολογία προς στιγμή δεν έχει αναπτυχθεί επαρκώς οπότε μια χαρά και τα πετρελαιοκίνητα κατέ με.
|
|
Stefanos
Global Moderator
Ιδρυτής
Posts: 4,874
Likes: 3,069
Ιδιότητα: Πρώην Κάτοχος
Μοντέλο: J11A
Κινητήρας: Πετρέλαιο 1,5 dci
Μετάδοση: Manual
Εκπομπές ρύπων: Euro 5
Επίπεδο Εξοπλισμού: Acenta Premium
Χρώμα: Z11 Black
Κίνηση: 4Χ2
Κάτοχος από: 11/2014 - 1/2017
|
Post by Stefanos on Oct 10, 2019 13:54:33 GMT 2
Βασικά για σήμερα και το εγγύς μέλλον η λύση είναι τα υβριδικά μοντέλα. Το πετρέλαιο μολύνει ακόμα πολύ ή φιμώνεται αρκετά για να περιορίσει τη μόλυνση που επιφέρει.
|
|