xЯRx
QQ Legend
Now You See Me
Posts: 1,618
Likes: 1,564
Ιδιότητα: Κάτοχος
Μοντέλο: J11B (facelift)
Κινητήρας: Βενζίνη 1,2 DiG-Τ
Μετάδοση: Manual
Εκπομπές ρύπων: Euro 6
Επίπεδο Εξοπλισμού: N-Connecta
Χρώμα: Pearlescent Black
Κίνηση: 4Χ2
Κάτοχος από: 06/2018
|
Post by xЯRx on Sept 26, 2018 22:09:20 GMT 2
Ανοίγω αυτό το θέμα για τους μελλοντικούς κατόχους αλλά και για τους τωρινούς για να συζητήσουμε την οδηγική συμπεριφορά του οχήματος.
Σε γενικές γραμμές λίγο πολύ όλοι ξέρουμε πως τα suv είναι δύσκολα στην οδήγηση, έχουν άλλο πάτημα, ο μεγαλύτερος εχθρός τους είναι ο αέρας και δύσκολο στο να το υπολογίσει κάποιος.
Αυτός είναι γενικός κανόνας για όλα, αλλά τα πάνε καλύτερα, άλλα όχι, αλλά όλα αντιμετωπίζουν πρόβλημα.
Στο qashqai μας, πρέπει να ομολογήσω πως είναι αεροδυναμική του σε νορμάλ καταστάσεις είναι εξαιρετική και αναφορές που λένε για θόρυβο απο τον αέρα δεν ήταν τόσο κακές, ίσως ένα βαθμό πιο πάνω ηχομόνωση θα την ήθελα.
Στις μεγάλες ταχύτητες και στις στροφές δείχνει τα πραγματικά του δόντια μιας που μπορώ να το χαρακτηρίσω τρένο και μπαίνει παντού, ίσως αν είχε πιο σκληρή ανάρτηση να γινόταν ακόμα καλύτερο αλλά δε ξέρω πως θα τα πήγαινε σε offroad καταστάσεις.
Σε offroad εξορμήσεις αν και είμαι κατοχος 4χ2 μπορώ να πω πως είναι άνετο, δεν μου κόλλησε κάπου και φυσικά το βάρος του είναι αρκετά καλά μοιρασμένο οπότε και τα πιο εναέρια κόλπα τα ξεπετα.
Και έρχεται ο κακός εχθρός.
Θα ξεκινήσω με τη σημερινή μέρα, σήμερα είχε και έχει εδώ που μένω 9-9.5 μποφόρ, μιλάμε για ζόρι. Αναγκαστικά να κάνω τη κλασική μου διαδρομή των 10 χλμ και πραγματικά πήγα να βάλω τα κλάματα, μιλάμε για κούουουουνημα. Το αυτοκίνητο εκεί που το λες τρένο σήμερα το έλεγες βάρκα.
Δε ξέρω πως θα τα πήγαινε κάποιο άλλο πάντως το qashqai με τρόμαξε αρκετά, έχω κάποιες στροφές που σε κανονικές συνθήκες μπαίνει με 140, σήμερα ούτε καν έφτασα τα 80.
Η άποψη σας;
|
|
Michalis
QQ Owner
Posts: 49
Likes: 32
Ιδιότητα: Κάτοχος
Μοντέλο: J11B (facelift)
Κινητήρας: Βενζίνη 1,2
Μετάδοση: Manual
Επίπεδο Εξοπλισμού: Acenta Connect
Χρώμα: Grey
Κίνηση: 4Χ2
Κάτοχος από: 2018
|
Post by Michalis on Sept 27, 2018 6:28:42 GMT 2
Ανοίγω αυτό το θέμα για τους μελλοντικούς κατόχους αλλά και για τους τωρινούς για να συζητήσουμε την οδηγική συμπεριφορά του οχήματος. Σε γενικές γραμμές λίγο πολύ όλοι ξέρουμε πως τα suv είναι δύσκολα στην οδήγηση, έχουν άλλο πάτημα, ο μεγαλύτερος εχθρός τους είναι ο αέρας και δύσκολο στο να το υπολογίσει κάποιος. Αυτός είναι γενικός κανόνας για όλα, αλλά τα πάνε καλύτερα, άλλα όχι, αλλά όλα αντιμετωπίζουν πρόβλημα. Στο qashqai μας, πρέπει να ομολογήσω πως είναι αεροδυναμική του σε νορμάλ καταστάσεις είναι εξαιρετική και αναφορές που λένε για θόρυβο απο τον αέρα δεν ήταν τόσο κακές, ίσως ένα βαθμό πιο πάνω ηχομόνωση θα την ήθελα. Στις μεγάλες ταχύτητες και στις στροφές δείχνει τα πραγματικά του δόντια μιας που μπορώ να το χαρακτηρίσω τρένο και μπαίνει παντού, ίσως αν είχε πιο σκληρή ανάρτηση να γινόταν ακόμα καλύτερο αλλά δε ξέρω πως θα τα πήγαινε σε offroad καταστάσεις. Σε offroad εξορμήσεις αν και είμαι κατοχος 4χ2 μπορώ να πω πως είναι άνετο, δεν μου κόλλησε κάπου και φυσικά το βάρος του είναι αρκετά καλά μοιρασμένο οπότε και τα πιο εναέρια κόλπα τα ξεπετα. Και έρχεται ο κακός εχθρός. Θα ξεκινήσω με τη σημερινή μέρα, σήμερα είχε και έχει εδώ που μένω 9-9.5 μποφόρ, μιλάμε για ζόρι. Αναγκαστικά να κάνω τη κλασική μου διαδρομή των 10 χλμ και πραγματικά πήγα να βάλω τα κλάματα, μιλάμε για κούουουουνημα. Το αυτοκίνητο εκεί που το λες τρένο σήμερα το έλεγες βάρκα. Δε ξέρω πως θα τα πήγαινε κάποιο άλλο πάντως το qashqai με τρόμαξε αρκετά, έχω κάποιες στροφές που σε κανονικές συνθήκες μπαίνει με 140, σήμερα ούτε καν έφτασα τα 80. Η άποψη σας; Όλα τα αυτοκίνητα είναι φτιαγμένα να δέχονται το αέρα από μπροστά και όχι από τα πλάγια. Με τον αέρα που έχει αυτές τις μέρες όλα τα αμάξια θα πήγαιναν σαν βάρκα. Φαντάσου πως θα πήγαινε ένα πιο ψηλό SUV. Προχτές οδηγούσα με ένα Toyota auris στην εθνική στα Μέγαρα και το αμάξι έτρωγε σφαλιάρες από τον αέρα.
|
|
Stefanos
Global Moderator
Ιδρυτής
Posts: 4,876
Likes: 3,071
Ιδιότητα: Πρώην Κάτοχος
Μοντέλο: J11A
Κινητήρας: Πετρέλαιο 1,5 dci
Μετάδοση: Manual
Εκπομπές ρύπων: Euro 5
Επίπεδο Εξοπλισμού: Acenta Premium
Χρώμα: Z11 Black
Κίνηση: 4Χ2
Κάτοχος από: 11/2014 - 1/2017
|
Post by Stefanos on Sept 27, 2018 6:44:32 GMT 2
Συμφωνώ με το Μιχάλη! Δεν είναι κριτήριο για κανένα αμάξι οι μέρες αυτές !
|
|
harskouf
Διακεκριμένο Μέλος
Posts: 242
Likes: 217
Ιδιότητα: Κάτοχος
Μοντέλο: J11A
Κινητήρας: Πετρέλαιο 1,5 dci
Μετάδοση: Manual
Εκπομπές ρύπων: Euro 6
Επίπεδο Εξοπλισμού: Acenta Premium
Χρώμα: Λευκό
Κίνηση: 4Χ2
Κάτοχος από: Νοέμβριος 2016
|
Post by harskouf on Sept 27, 2018 8:31:54 GMT 2
Πάντως εμένα στην Αττική οδό σήμερα, αν και είχε αρκετό αέρα, πήγαινε πολύ καλά. Είχε κάποια μικρά κουνήματα αλλά τίποτα άλλο. Νομίζω ότι ήταν πολύ καλή η συμπεριφορά του. Νομίζω αν κρατάς με δύναμη το τιμόνι και πατάς το γκάζι τόσο ώστε να έχει δύναμη το αυτοκίνητο παέι καλά και στον αέρα. Τουλάχιστον καλύτερα απο το J10 που είχα πριν
|
|
Stefanos
Global Moderator
Ιδρυτής
Posts: 4,876
Likes: 3,071
Ιδιότητα: Πρώην Κάτοχος
Μοντέλο: J11A
Κινητήρας: Πετρέλαιο 1,5 dci
Μετάδοση: Manual
Εκπομπές ρύπων: Euro 5
Επίπεδο Εξοπλισμού: Acenta Premium
Χρώμα: Z11 Black
Κίνηση: 4Χ2
Κάτοχος από: 11/2014 - 1/2017
|
Post by Stefanos on Sept 27, 2018 11:49:07 GMT 2
Μπορεί τα suv λόγω ύψους να επηρεάζονται αρκετά από τον άνεμο αλλά έχουν μεγαλύτερο βαρος.
Για το «τρένο» που λες πράγματι το QQ πατάει καλά στο δρόμο. Το δικό μου Α με πιο μαλακη, όπως λένε στα τεστ, ρύθμιση από το δικό σου Β, ήταν ευθύβολο και έστριβε πολύ καλύτερα από το προηγούμενο μου RAV4 2007 που ήταν βέβαια πιο ψηλό και τετρακίνητο. Άρα στο Β θεωρώ θα είναι ακόμα καλύτερα. Ωστόσο σε καμπές που έμπαινα με 120 με το QQ μπαίνω πια με 150 με τη Χ1 συν η ηχομόνωση που στο μεν QQ άκουγες αεροδυναμικό θόρυβο από τα 100 και πάνω ενώ στη Χ1 αρχίζεις να αντιλαμβάνεσαι αέρα πάνω από τα 140.
|
|
ellanios21
Μέλος ΔΟ
Posts: 1,059
Likes: 1,129
Ιδιότητα: Κάτοχος
Μοντέλο: J11A
Κινητήρας: Βενζίνη 1,2
Μετάδοση: Manual
Επίπεδο Εξοπλισμού: Acenta Premium
Χρώμα: GREY
Κίνηση: 4Χ2
Κάτοχος από: 1/2016
|
Post by ellanios21 on Sept 27, 2018 14:04:45 GMT 2
Σε γενικές γραμμές για το είδος του αμαξώματος η οδική του συμπεριφορά είναι αρκετά καλή κι όπως λέει κι ο Στέφανος λίγο καλύτερη στο j11b, αν κι εκεί έχει χάσει σε άνεση. Προφανώς δεν είναι kuga ή tiguan αφού ο ημιάκαμπτος πίσω βάζει περιορισμούς. Σε συνεχόμενα στροφιλίκια μπορείς να κινηθείς γρήγορα ακολουθώντας "γραμμές" στην εσωτερική των στροφών.Στο όριο πάντως η υποστροφή έρχεται ατσούμπαλα αφού δεν αργεί να πετάξει μούρη οπότε θέλει λίγο προσοχή. Το τιμόνι δεν είναι και το πιο πληροφοριακό αλλά τη κάνεις τη δουλειά σου, τα φρένα αντέχουν σε έντονη χρήση όμως αυτό που απογοητεύει και τελικά χαλάει αρκετά για μένα τη "σούπα" είναι το κιβώτιο. Παραέχει μεγάλες διαδρομές, δεν βοηθάει τις εποδόσεις και σε γρήγορα κατεβάσματα δυσανασχετεί και μπορεί να χάσεις κάποια αλλαγή....
|
|
Tackleberry
QQ Legend
Posts: 807
Likes: 687
Μοντέλο: J11A
Κινητήρας: Πετρέλαιο 1,6 dci
Μετάδοση: Manual
Εκπομπές ρύπων: Euro 5
Επίπεδο Εξοπλισμού: Acenta Premium
Χρώμα: Ink blue
Κίνηση: 4Χ4
Κάτοχος από: 11/2014
|
Post by Tackleberry on Sept 27, 2018 14:24:07 GMT 2
Στις στροφές πιστευω, εμείς με τα ψαλίδια πίσω, και την αυτόματη τετρακίνηση, έχουμε ένα προβάδισμα, έναντι του άξονα...
|
|
xЯRx
QQ Legend
Now You See Me
Posts: 1,618
Likes: 1,564
Ιδιότητα: Κάτοχος
Μοντέλο: J11B (facelift)
Κινητήρας: Βενζίνη 1,2 DiG-Τ
Μετάδοση: Manual
Εκπομπές ρύπων: Euro 6
Επίπεδο Εξοπλισμού: N-Connecta
Χρώμα: Pearlescent Black
Κίνηση: 4Χ2
Κάτοχος από: 06/2018
|
Post by xЯRx on Sept 27, 2018 14:47:40 GMT 2
Ισχύει για το κιβώτιο, ΄θα έπρεπε να είναι μικρότερο σε αποστάσεις και αυτό το κούνημα καθέ φορά που πατάς γκάζι ειναι θέμα. Στις στροφές όπως είπε και ο Tackberry το QQ νομίζω τα πηγαίνει καλύτερα στα 4χ4 αλλά και ο ΗΜΙΑΚΑΜΠΤΟΣ ΑΞΟΝΑΣ τα πηγαίνει εξίσου καλά. Μούρη δεν μου έτυχε να πετάξει και ειναι ενα απο τα + που του προσάπτω. Όπως είπα είναι τρένο και ίσως με πιο σκληρά λάστιχα να γινόταν ακόμα πιο "βίδα" Αλλά το χθεσινό με αγχώσε αρκετά, επειδή όπως είπα εδώ που μένω τα 10 μποφόρ τα πιάνει για πλάκα δεν είχα ξανά συναντήσει τόσο μεγάλο κούνημα και με το auris που είχα και δεν το λες και χαμηλό.
Το τιμόνι παραδόξως θεωρώ πως έχει καλή πληροφορία και το D σχήμα του (στο facelift) μου θυμίζει πιο άγριες καταστάσεις.
|
|
Stefanos
Global Moderator
Ιδρυτής
Posts: 4,876
Likes: 3,071
Ιδιότητα: Πρώην Κάτοχος
Μοντέλο: J11A
Κινητήρας: Πετρέλαιο 1,5 dci
Μετάδοση: Manual
Εκπομπές ρύπων: Euro 5
Επίπεδο Εξοπλισμού: Acenta Premium
Χρώμα: Z11 Black
Κίνηση: 4Χ2
Κάτοχος από: 11/2014 - 1/2017
|
Post by Stefanos on Sept 27, 2018 14:47:59 GMT 2
Στις στροφές πιστευω, εμείς με τα ψαλίδια πίσω, και την αυτόματη τετρακίνηση, έχουμε ένα προβάδισμα, έναντι του άξονα... Διαφορετικό αμάξι θα είναι τελειώς (προς το καλυτερο) το 4Χ4 QQ
|
|
Stefanos
Global Moderator
Ιδρυτής
Posts: 4,876
Likes: 3,071
Ιδιότητα: Πρώην Κάτοχος
Μοντέλο: J11A
Κινητήρας: Πετρέλαιο 1,5 dci
Μετάδοση: Manual
Εκπομπές ρύπων: Euro 5
Επίπεδο Εξοπλισμού: Acenta Premium
Χρώμα: Z11 Black
Κίνηση: 4Χ2
Κάτοχος από: 11/2014 - 1/2017
|
Post by Stefanos on Sept 27, 2018 14:57:20 GMT 2
Ισχύει για το κιβώτιο, ΄θα έπρεπε να είναι μικρότερο σε αποστάσεις και αυτό το κούνημα καθέ φορά που πατάς γκάζι ειναι θέμα. Κλασσικό γαλλικό κιβώτιο μου είχαν πει όλοι στους οποίους το έλεγα! Κίνηση στο πάτημα του γκαζιού, κίνηση και στο άφημα....
|
|
ellanios21
Μέλος ΔΟ
Posts: 1,059
Likes: 1,129
Ιδιότητα: Κάτοχος
Μοντέλο: J11A
Κινητήρας: Βενζίνη 1,2
Μετάδοση: Manual
Επίπεδο Εξοπλισμού: Acenta Premium
Χρώμα: GREY
Κίνηση: 4Χ2
Κάτοχος από: 1/2016
|
Post by ellanios21 on Sept 27, 2018 15:06:22 GMT 2
Ισχύει για το κιβώτιο, ΄θα έπρεπε να είναι μικρότερο σε αποστάσεις και αυτό το κούνημα καθέ φορά που πατάς γκάζι ειναι θέμα. Κλασσικό γαλλικό κιβώτιο μου είχαν πει όλοι στους οποίους το έλεγα! Κίνηση στο πάτημα του γκαζιού, κίνηση και στο άφημα.... Εγώ θα έλεγα κλασικά κιβώτια renault που παραδοσιακά είναι μέτρια. Τα κιβώτια του ομίλου PSA σαφώς καλύτερα.
|
|
vectra16v
Διακεκριμένο Μέλος
Posts: 407
Likes: 488
Ιδιότητα: Κάτοχος
Μοντέλο: J11A
Κινητήρας: Πετρέλαιο 1,6 dci
Μετάδοση: Manual
Εκπομπές ρύπων: Euro 6
Επίπεδο Εξοπλισμού: Acenta Connect
Χρώμα: metalik grey
Κίνηση: 4Χ4
Κάτοχος από: 1/6/2016
|
Post by vectra16v on May 21, 2019 21:23:28 GMT 2
|
|
gforgeorge
QQ Owner
Posts: 22
Likes: 28
Ιδιότητα: Κάτοχος
Μοντέλο: J11A
Κινητήρας: Πετρέλαιο 1,6 dci
Μετάδοση: Manual
Επίπεδο Εξοπλισμού: N-Connecta
Χρώμα: Μαυρο
Κίνηση: 4Χ4
Κάτοχος από: 10/2017
|
Post by gforgeorge on May 22, 2019 11:02:43 GMT 2
Ωραιο βιντεακι .Τι λάστιχα φοράς στο βινετο ? κι ησουν auto η κλειδωμενη 4wd ?
|
|